Dolly Duck Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Er jeg desperat eller hysterisk nå? Har ikm søndag/mandag. I går puffa puppene seg sammen og jeg tenkte tr er på vei. De er fremdeles litt ømme, men ikke mye. Ble sur selvsagt. I dag fikk jeg likevel en liten mistanke, vet ikke hvorfor. Men jeg tok nettopp en test. Den viser svakt positiv!!!! Pleier ikke teste positivt før ikm.. Altså hør på meg jenter. Dette var en cb (med kryss, ikke tekst) som kan tas opptil 3 dager før ikm. Dersom man tester tidlig skal morgenurin brukes. Jeg tisset nettopp på den pinnen, og det var tredje gang jeg tisset i dag... Kan jeg håpe, eller er jeg hysterisk??? Svaaaaar! Fort, jenter.... =)
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 oj oj oj!! Hvis den er svak kan det enten være en skyggestrek (da er streken grå) eller den kan være farget( som betyr positiv).. Ta å vent et par dager også tester du igjen med den første urinen om morgene! Men som man sier her inne, så er en strek en strek
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Oi oi... var det farge på streken da??? Slik at du er sikker på at dette ikke er en av de berømte skyggestrekene?? Hvis ikke er det jo bare å gratulere En strek er en strek sies det
Dolly Duck Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2007 Takk for raske svar jenter!! Det er farge på streken ja. Den vannrette streken er satt sammen av flere tynne streker, og den loddrette, svake streken, består av en slik tynn som er sterk og resten er svake. Om dere forstår. Blå er den iallefall.. Har 3 tester til, så det blir nok en ny med morgenurin i morgen, ja!! Herregud, tror jeg svimer av!! =)
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Da er det nok stor sjangse for at du er gravid ja! ) Så gøy.. Men ta en i morra for sikker hets skyld også la oss høre hvordan det går Lykke til
Dolly Duck Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. juni 2007 Ja, gjett om jeg tar en ny i morgen! Får bare håpe det ikke er en såkalt kjemisk graviditet. Det er jo veldig tidlig ennå... Kryss fingrene, jeg skal holde dere oppdatert! 8-)
Måånestråle Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Dette lover jo bra?! Jeg testet forholdsvis svakt positivt med morgen (natt!)-urin dagen før ikm når jeg ble gravid sist, og streken ble sterkere blå når jeg testet igjen noen dager senere. Så da er det bare å teste igjen i morgen tidlig med morgenurin, Dolly Duck! Drister meg til å gratulerer så smått, jeg!
yummym Skrevet 14. juni 2007 #8 Skrevet 14. juni 2007 oioioi Dette høres bra ut. Jeg testet på lørdag, egentlig bare for å bekrefte at jeg kunne ta meg et glass vin. Det var ACO preg også sånn med kryss. Streken min høres ut akkuratt som du beskriver! Jeg tok CB digi på mandag, og jeg er gravid. Lykke til!
Dolly Duck Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. juni 2007 Hva er ACO ymmym?? Gratulerer iallefall!! =) Her sto det GRAVID i displayet etter 15 sekund i morges! Hipp hurra, jeg er gravid!! Trallalala 8-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå