Lykkeliten *På overtid* Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Heheh.. Samme som underskriftskampanjen! Skriv dere på, oxo skal jeg krysse fingrene for dere!! ) Tinemor 4pp på 9 måneder
Veldig spent.. :) Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Dette er nok vår måned, det har for vår del vært planlagt siden november i fjor, at denne måneden skal det skje!! ) *håper - håper - håper* Lykke til alle sammen!! ;D
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 skal krysse fingrene eg og!!! Tinemor 4pp på 9 måneder Veldig spent.. Lukas og engelen Noah*2pp*
*Vi blir 5* Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 krysser alt jeg har for alle som vil bli gravide,denne måneden skal vi klare det alle sammen!!! =) Tinemor 4pp på 9 måneder Veldig spent.. Lukas og engelen Noah*2pp* *Vi vil bli 4*
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2007 Kjempe fint jenter!! ) Føler på meg at dette blir måneden for oss! Skal krysse fingrene for der jeg.. Jeg for min del har prøvd siden september men er bare i min 4 pp.. Har fått legehjelp med syklusene og el nå så har en kjempe god følelse! ) Åååh.. klarer nesten ikke vente med å teste, for det er nesten så jeg "veit" at jeg er gravid.. heheh.. kanskje litt dumt? Har til å med sagt til sambo at jeg har ikm den 26 også har jeg egentlig den 23.. slik kan jeg overasske han da jeg tester har jeg tenkt da! Håper virkelig det er noe der nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå