Lavendel*06*10* Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Liggende under en ved stabel bak huset.. Mest sannsynlig blitt påkjørt for noen dager siden å lagt seg for å dø. Jeg fikk beskjed om at hun ikke så ut som min katt lenger .. Men alikevel vil jeg se henne igjen før det er for seint.. Det er jo ikke noe rart broren hennes har vært ekstra urolig de siste dagene.. Han har jo helt sikkert sett henne.. Uff.. Jeg blir helt kvalm.. Rart så utrolig gla man bli i de dyra asså! Jeg var tilogmed med når hun blei født.. Alltid vært lille jenta mi ho....
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Uffda, så trist å høre! =/ Sender en klem
Lille Filur Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 uff staaaakars både dere og pusen=( Sånt er så fælt. Opplevd det selv og sender deg en trøsteklem
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 huff da.. kondolerer Vondt å miste noen man er glad i selv om det "bare" er ett dyr også..
mamma`n til Jonathan Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Huff så trist :`( Ja man blir altfor glad og knyttet til disse dyra dessverre...God bedring & lykke til =)
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Huff så trist å høre:( Sender en trøste klem
~chess~ Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Å nei, så trist. Fant pusen min på samme måten for noen år siden. Savner han enda... Men er ihvertfall glad at jeg vet at han er død. Er liksom verre når de bare blir borte.. Trøsteklem
Embla72 Skrevet 14. juni 2007 #8 Skrevet 14. juni 2007 Uff, så trist... Er så vondt når man mister et dyr. Måtte ta den ene hunden min for et par uker siden og det var ikke godt. En liten trøst er at nå vet du hvor hun er. Ikke noe godt når de er borte og man ikke vet hva som har skjedd heller.. Trøsteklem
* 5 om dagen * Skrevet 14. juni 2007 #10 Skrevet 14. juni 2007 stakkar...håper ikke den hadde det vondt før den døde...grusomt.. jeg vet hva du går igjenom, har mistet 2 stk selv på 2 år. den ene fant vi, men ikke den andre...det er det værste... mammas gutt ble 7 år...og den andre ble bare 6 mnd..... trøsteklem.... ps: jeg tenker på min hver dag, selv om det er 2 år siden, for han var megest spesiell for meg....(han på 7 år) så ta tiden til hjelp......
suseduse Skrevet 14. juni 2007 #11 Skrevet 14. juni 2007 uff da så trist! er utrolig trist når sånt skjer! pusen min har vært borte i en uke nå, og begynner å bli litt bekymra.. han er en lat kastrert hannkatt, så de skal jo egentlig ikke legge seg ut på lange turer lenger, men håper..
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 14. juni 2007 #12 Skrevet 14. juni 2007 Oi, kanskje det var din katt det stod om i bla forleden. Var en mann "på tråden" bakpå bla som fortalte at samboeren hadde vært uheldig og kjørt på en katt, og at hun var lei seg og gjerne skulle stoppet men at det var umulig pga. trafikken og at katten hadde løpt avgårde.. Jeg husker selvfølgelig ikke hvor i byn det var..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå