Dolly Duck Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Er jeg desperat eller hysterisk nå? Har ikm søndag/mandag. I går puffa puppene seg sammen og jeg tenkte tr er på vei. De er fremdeles litt ømme, men ikke mye. Ble sur selvsagt. I dag fikk jeg likevel en liten mistanke, vet ikke hvorfor. Men jeg tok nettopp en test. Den viser svakt positiv!!!! Pleier ikke teste positivt før ikm.. Altså hør på meg jenter. Dette var en cb (med kryss, ikke tekst) som kan tas opptil 3 dager før ikm. Dersom man tester tidlig skal morgenurin brukes. Jeg tisset nettopp på den pinnen, og det var tredje gang jeg tisset i dag... Kan jeg håpe, eller er jeg hysterisk??? Svaaaaar! Fort, jenter.... =)
mamamimmi Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Dolly Duck, du kan helt klart håpe og CB er til å stole på. Hurra for deg! Klem
viny Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Om du er desperat eller hysterisk? Ja selvfølgelig er du det hvem ville ikke vært det da? Gratulerer så mye, er helt sikker på at du har grunn til litt hysteri nå. Dette var gøy vi trengte litt positivt og koselig her inne. lykke til videre. Kjempeklem fra viny
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Dette håper og tror jeg på dolly ) Jeg krysser alt ! Klem fra
jenkas69 Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Dette høres lovende ut! Så gøy! Gratulerer med svak positiv test! Håper den bare blir sterkere og sterkere:)
skifer Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Jeg håper virkelig du ER gravid Dollyvennen:) Klem Skifer
martine68 Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Dette høres spennende ut Dolly Duck. Det er noe på gang, det er det ingen tvil om. Håper bare dette ikke er en kjemisk graviditet. Den lille spiren har å klore seg fast!! Masse lykke til i dagene som kommer. Vi venter spent på din neste test. Skal se den bare blir mer positiv. klem fra
håperpå7 Skrevet 14. juni 2007 #8 Skrevet 14. juni 2007 Jeg erfarte nettopp nesten det samme. Hadde IKM i dag (torsdag), men testet på søndag med CB og fikk positivt svar. -Høres ut som en trend dette og vi er helt klart gravide, selvsagt!! Så tvi tvi..
Modesty Blaise Skrevet 14. juni 2007 #9 Skrevet 14. juni 2007 Hurra Dolly:-) Du er nok gravid ja. Så herlig at det klaffet for deg nå.
Ine:) Skrevet 15. juni 2007 #10 Skrevet 15. juni 2007 Hvisker et stille "gratulerer" her også! Det er tydeligvis tilstrekkelig å bestille "babyklister" på nettet, og så sitter spiren! Tror jammen jeg skal gjøre det samme! Klem,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå