Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Les innlegget mitt rett under om "noen som har erfaring med p-pillen yasmin" først! Jeg skjønner ikke dette.jeg begynte som sagt på pillen igjen søndagen.Hele tirsdagen kom d ikke noe blod mer.Endelig ferdig tenkte jeg..men hadde likevel på meg bind den natta sånn i tilfelle..Litt utpå dagen i går kom d ørlite brunt blod i bindet,bare litt,en liten spott.så har d ikke kommet noe mer i bindet.men hver gang jeg er på do og tørker meg har jeg lysebrunt utflod.Rart altså når jeg begynte på igjen på pillen søndag..Han tatt den hver dag! I dag er d også brunt utflod,men d kommer som sagt bare på papiret..Hva tror dere? kan d være pillen som "herjer"enda?Når jeg har tatt 5 stk på rad( Jeg tar dem på dagtid,det er derfor det blir 5 på rad)..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er som sagt tidligere i ditt andre innlegg p-pillene som herjer enda.. Ser du har klusset litt med de før og kroppen bruker lang tid på å komme inn i noe stabilt.. Det er ingenitng farlig, du må bare smøre deg med tålmodighet.. Jeg gikk selv på yasmin fra jeg var 15 til jeg blei 20.. Sluttet fordi jeg skulle prøve å bli gravid. Det var i september, og syklusene mine er fortsatt ikke normale.. p-piller ødelegger syklusene dine en stund.. Som sagt så trenger kroppen å komme inn i det nye "systemet"..

Skrevet

Hei!

Jeg har lest innleggene dine. Jeg vil tro det er pga herjing med p pillene. Hvis du har begynt på dem til vanlig hver dag, kan det jo hende det gir seg etterhvert. Hvor lenge har du hatt blødningene? Er utrolig kjedlig med de blødningene. Jeg gikk 2 ganger på p-sprøyte en gang, og da små blødde jeg konstant i 3 måneder. Det var utrolig kjedelig Jeg har også hatt blødning forstyrrelser når jeg har vært glemsk med yasmin pillen, men det stoppet når jeg passet på å huske de hver dag igjen.

Skrevet

Tror nesten bare du må fortsette å bruke p-pillene for å la det gå seg til av seg selv. Hvis du har slurvet litt med å ta de, så kan det ta litt tid før alt blir stabilt igjen. Men prøv fremover å ta alle når du skal ta de :)

Skrevet

Hei.ja d er nok pillene som herjer med kroppen min ja..uff,men heldigvis kommer d bare på papiret nå.jeg fikk mensen på dagen 1 uke over normalen,altså på dag 35.Det har ikke vært så mye blod som d bruker å være på vanlige menser.jeg har blødd fra mandag den 4 til tirsdag den 12.jeg skal prøve å være flink å ta pillen hver dag og håpe på at syklusen stabiliserer seg fort! jeg vil mase masse på samboeren min i sommer om vi kan prøve å bli gravide så snart eska mi er tom,ca 24 august.Han har angst og sier han vil bli helt frisk først.Nå er d flere dager siden han hadde angst sist,har bare vært litt plaget av depresjon.og d vet han hjelper å gå masse turer for.så d er håp! jeg tror d ordner seg,at vi kan prøve i august:).jeg gleder meg ihvertfall,uansett når d blir! Men tror du d gjør noe om jeg lar være å ta av de hvite pillene på slutten av brettet? jeg tenker på når jeg skal slutte på¨pillene..Må jeg ta alle de hvite da?

Skrevet

Det gjør ikke noe om du ikke tar de hvite pillene, men husk bare å ta de gule til rett tid. Eller så kan du få det samme med blødninger igjen. Håper samboeren din kommer seg og vil prøve om ikke så lenge. Vær litt forsiktig med å mase på han hvis han har skikkelig angst. Det kan gjøre motsatt virkning, og gjøre han enda mer redd. Men opplys han om at du slutter med pillene i august ;) Plutselig så kommer han seg også. Lykke til!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...