VinterSol+2 Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 nå har jeg hatt andre runde med skikkelig diare i dag.. ikke noe hyggelig. går rundt og er uffen og fæl i magen med menssmerter og vondt i korsryggen, men det som lignet mest på rier har roet seg ned etter siste dorunde. altså, kanskje jeg bare er litt syk? haha ikke har jeg baby i magen jeg, jeg har bare masse driiit som skal ut.. det er det det er.. og på toppen av det hele, så prøver jeg å lage til bursdagsselskap for mannen min da.. hahaha.. med bløtkake og thailandsk kyllinggryte osv.. skikkelig lysten på sånt nå ja! uuuurk.. haha. må nesten le også jeg. sutrer fælt, men det er litt komisk alt sammen og. *dumme meg*
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 tihi, stakkars deg. ordne bursdagsselskap midt oppi alt det hørtes ikke noe særlig ut, nei...:0) Men høres jo ut som om kroppen din driver å forbereder seg på å få ut nurket ditt, da. :0) Utrolig spennende det, da! Det skjer nok noe snart skal du se! Lykke til!
VinterSol+2 Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2007 haha, jo forberede seg er kroppen god til, tydeligvis! ertekroppen! Jeg har tatt en dusj nå, og prøvd å fikse meg litt, ettersom svigerfar og svogeren min kommer over på kake, sammen med mine foreldre og sånn.. hehe. men mannen min må bidra litt ekstra i dag, tror jeg, ikke mye jeg orker! men er mulig at fordi jeg rett og slett er uggen i magen, at det er derfor jeghar fått noen ekstra slitsomme maserier, og at det ikke nødvendigvis betyr at noe er i gang.. *sukk* lei av gjettelek nå! haha, jeg vil vite! jeg vil vite ALT!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå