Gå til innhold

må le litt av gubben

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg begynner å bli ganske så stor nå, og har jo fått den berømte gangen, ting er ikke lett å plukke opp fra gulvene, osv...

såå, min søte søte samboer klarer jo ikke å la være=P

jeg kan stå på gulvet så kommer han bort og slipper en ting, og spørr om jeg ikke kan plukke den opp for han, så ler han... eler vi har den stikk motsatte versonen.

han plukker opp ting, og sier at han må jo det, for er ikke sikkert jeg kommer meg opp igjen så stor som jeg er blitt...

han er jo søt og da.. som når vi er ute å går og han er bak meg, og han kommer med "kvekkelyder" for å mobbe gangen min...

men såklart. ingenting slår jo den, når han ligger på sofaen og jeg setter meg på han og han roper "hjelp du knuser meg"

*ler*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg og sambo går hånd i hånd, så vagger han i takt med meg for at jeg ikke skal dunke borti ham... hehehe.... ser sikkert smart ut.

Skrevet

me har funne humoren i å lage sjøløvelydar til kvarandre... voksne ansvarlige folk som skal bli foreldre ja...

Skrevet

hahahahhahaha... hvordan lager man sjøløvelyd?? Har ikke hørt den lyden tror jeg...

Skrevet

hehehe, mange års trakking til akvariet i Bergen... :-D

Kan hende eg husker lyden feil, men me har mykje morro uansett. Høg og lang stønne lyd, halveis ut nasen halveis ut munnen alla: øørghørrrrrrøøgh.

Skrevet

jaaaaa... sånn sel-lyd nesten??? Har vært i akvariet i bergen jeg og ser du...hehe... Må tipse sambo om denne! Det kommer til å redde dagen! hahahaha!!!

Skrevet

Ja slik lyd, gjerne høgare og mørkare for god effekt. Sjøløve er jo den forvokste selen(?), som dei hadde til høgre for inngangen til sjølve huset. Motsatt side av sel- og pingvinakvariet. Han svære med den stygge nasen. No er det mange år sidan eg var på akvariet, så det kan hende kompisen min er borte.

Skrevet

Da er det godt vi kan minnes ham ved å holde liv i "dialekten" hans! hihihi...

Skrevet

Når jeg la meg i sengen i går, humpet sambo opp. Liksom at jeg var så tung at han spratt ut av madrassen :-) Måtte bare minne han på at trass i min graviditet var nok han tyngre en meg allikevel!!

Ellers så har han naturlig pingvin gange så han kan jo bare prøve seg å erte vaggingen min!!

Skrevet

bra det er flere med litt dårlig humor sådan da:)

glad jeg ikke tar meg selv så høytidelig at jeg blir fornærmet eller no

Skrevet

moahahahhahahahahaha *lol*

så herlig!!! Humor er viktig det!!

Skrevet

Eller når gubben står klar i døra til å løpe ut og kaller meg for feit.

Eller går bak meg i trappa legger begge hendene på baken min og skyver meg oppover. Eller spruter vann på meg på stranda fordi jeg ikke klarer å løpe etter ham. (Egentlig litt korttenkt av han, får jeg bestikker minsten til å helle en bøtte vann over han) Eller spør om vi skal løpe om kapp...

Det er ingenting ondsinnet i ertingen hans, så man må jo bare ta det med et smil.

Jeg har lovet å ta igjen etter fødselen ... he he he

16 åringen min synes vi er sååå barnslige!

Skrevet

er mobbing med kjærlighet^^

gubben min og føler han må dytte meg opp trappen...

tar det hele med glis jeg. han får nok igjen når kroppen min kommer tilbake til der den var engang=P

*ler*

Skrevet

gubben syns det er moro at jeg ikke klarer å flykte lenger hvis han vil kile meg eller noe. så han ler rått mens han saaakte nærmer seg for å gjøre noe bøll.

Skrevet

Sambo driver oxo å skal dytte meg opp trapper... :P

Ellers så vil han gå foran meg på vei ned, og bak meg på vei opp,

sånn i tilfelle jeg skulle snuble så han kan ta imot meg.....

Må le litt av den tanken, for jeg er jo ikke ei lita jente så jeg hadde nok bare dratt oss begge ned i en voldsom fart!! :D :D

Oxo kaller han meg for vaggla.... :P Vogger LITT om dagen kan du si!!

Skrevet

"Ellers så vil han gå foran meg på vei ned, og bak meg på vei opp,

sånn i tilfelle jeg skulle snuble så han kan ta imot meg.....

Må le litt av den tanken, for jeg er jo ikke ei lita jente så jeg hadde nok bare dratt oss begge ned i en voldsom fart!! :D :D"

Hahaha! Ler meg ihjel! Fantastisk bra sagt!:D

Skrevet

Hehe.....

Ser det lissom for meg, må jo bare le sjøl.... :P

Skrevet

Hehe, det er godt å se litt humoristisk på det når en vagger rundt og føler seg som en flodhest:). Det med sjøløvelydene vet jeg ikke om jeg tør si til min kjære, da har vi det gående resten av dagen tenker jeg. Trenger noe å le av i dag, har termin men vesla blir vel der inne til konfirmasjonsalderen -

Skrevet

ha ha ha ha denne tråden redda kvelden min..ler så jag rister her. min samboer har funnet ut at han må parkere bilen litt annerledes han da. ikke like nærme garasje veggen som vanlig. jeg må jo komme meg inn i bilen mener han. klarer det kjempe fint uten at han må parkere annerledes men han elsker og erte da. pluss at han sier at jeg må passe på å stå med siden mot dusj døra når jeg lukker den hvis ikke kommer jeg aldri til å få den igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...