Learning to fly Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Daglig: -oppvask (maskin og for hånd) -vasker klær -rydder mer eller mindre -rydder kjøkkenet og tørker benker Flere ganger pr uke: Støvsuger eller sveiper over gulvet med mopp Vasker badet Er lite flink til å vakse gulvene regelmessig, vinduene vaskes vel sjelden... Bytter sengkler ca hver 14 dag, sjeldnere på ungene sine senger..de både ser og lukter reine lenger enn hoss oss voksne. Jeg har store forbedrings muligheter, men slik er nå bare jeg...
*Rutletutt* Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Daglig: -rydder og vasker kjøkkenet og evt tar ut av oppvaskmaskinen. -støvsuger stort sett hver dag -vasker og legger sammen klær -rydder etter Tobias... Ukentlig: -Vasker badet -skifter på sengene -vasker gulvene -tørker støv/rydder litt mer grundig -stryker skjorter til samboer for neste uke Vinduene vasker jeg ved behov...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Daglig: -oppvask -klesvask -rydding og vask på benker og bord (noen ganger mye andre ganger fint lite 1-2 ganger pr. uke: -støvsuge/vaske gulv -vaske bad
Gemini77 Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 daglig: - vaske kjøkkenet etter middag (oppvask og vask av bord, benker etc) - rydde i aviser som er ferdig lest etc. - generell rydding av leker og div etter at lillegutt har lagt seg ukentlig: -vaske klær (annen hver dag ca) -vaske badet -støvsuge (annen hver dag) -vaske gulvet -tørke støv -skifte på sengene
brumlemor Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Mye det samme som de andre. Kunne nok ha tørket støv oftere!!
Ella i farta Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Daglig: rydder vasker en vask el to, henger opp og bretter lager middag rydder rommet til minsten setter inn oppvask i maskina Sjeldnere: støvsuger et par ganger pr uke gulvet vasker vi annen hver uke badet vasker vi hver el annen hver uke...etter behov skifter på senga ca hver 14 dag, minsten sin hver uke
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Daglig: - vasker klær - oppvask - rydder - tørker av kjøkkenbenker og bord etter hver bruk Søndager: - støvsuger Torsdager: - tørker støv over alt; kjøkken, stue, bad, gang - støvsuger over alt - vasker alle gulv også i yttergang og vasker trapp Vasker soverom og skifter på senger hver 14 dag Vinduene er dessverre sterkt oversett
wirre;o) Skrevet 14. juni 2007 #8 Skrevet 14. juni 2007 minst mulig.. nå kan vi være ute! setter på oppvaskmaskin en dag og tar ut en annen... lager kanskje middag to til tre vaskemaskiner i uken.. henger opp en dag og drøyer ofte litt før de blir lagt sammen, og gjerne enda lenger før de kommer i skapene..
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 14. juni 2007 #9 Skrevet 14. juni 2007 Er dette en konkurranse om årets husmor eller noe sånt? Friskt og ærlig innlegg fra wirre! Hos oss er det sånn passe rent og sånn passe ryddig. Sliter med en rotete mann også, da.... Men av og til synes jeg ikke jeg gjør annet enn å vaske og legge sammen klær!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå