Marolla Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Har hatt rier med 5 min mellomrom i hele morges, det har ikke vært så veldig sterke, men de var lenge stabile. Men nå kommer de bare senere og senere. Nå er det ca 10 min mellom hver. Kom tilbake!
VinterSol+2 Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 de kommer nok tilbake skal du se! du kan få mine, hehe, er ikke nok av dem likevel.
Marolla Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2007 Er bare å hive de over det! Er jp 10 dager over termin idag, så syns han kan bli litt nysgjerrig på hva som er utenfor magen snart!
VinterSol+2 Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 jau, du fortjener de riene mer enn meg! Får håpe de tar seg opp igjen. det er jo forsåvidt normalt at de kommer og går litt i åpningsfasen, så kanskje kroppen din tar seg en liten pause før den setter inn nådestøtet.. satser på det!! *hive et par skikkelige rier over på deg*
Marolla Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2007 Tusen takk! tror det hjalp, for nå er det 5 min igjen. Var faktisk en med bare 2 min mellomrom også! Hurra.
VinterSol+2 Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 oioioi! hehe, godt de kan hjelpe noen! for her har det gått over i bare korsryggssmerter nå. men skal være fornøyd med det et par dager til jeg, dersom du kommer deg avgårde og får født! (jeg tror du føder i løpet av de neste to dagene jeg da.. hehe.. og jeg pleier ha god følelse for sånt når det gjelder andre enn meg selv!)
Marolla Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2007 Takker for det vintersol. Begynner å bli litt sliten og lei. Tårene var ikke til å stoppe i gårkveld!
Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 14. juni 2007 #8 Skrevet 14. juni 2007 Føler med deg jeg.Har hatt det sånn i 3 uker nå. Jæ..ig irriterende. Får håpe vi er igang snart da.
VinterSol+2 Skrevet 14. juni 2007 #9 Skrevet 14. juni 2007 nei, nå fortjener du å bli ferdig her altså! men jeg tror som sagt ikke det tar mer enn max to dager nå, før du har nurket i armene:) *krysse fingra for det* Håper jo at du får føde så fort som overhodet mulig, kan du si:)
Marolla Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 14. juni 2007 Det som jeg syns er verst, er at jeg vet jo ikke om kroppen min er istand til å komme igang av seg selv. Familien min har en svakhet for å ikke klare å bli moden. Både søstra mi, tantene mine og mamma har måttet blitt satt igang... Har blitt litt moden, så jeg håper i det lengste. Hatt litt blødninger også.
Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 14. juni 2007 #11 Skrevet 14. juni 2007 Vi får dele på alt av fødestøv som blåser vår vei og satse på at vi snart kan få kroppen vår tilbake.grusomt å gå slik å vente.Er nesten umenneskelig syns jeg.
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #12 Skrevet 14. juni 2007 Krysser fingrene for at det blir alvor for deg snart:). Dette er vel den eneste gangen i livet vi går og håper at det skal gjøre mer & oftere vondt...
VinterSol+2 Skrevet 14. juni 2007 #14 Skrevet 14. juni 2007 hvordan går det? Fått noe mer fortgang på det hele, eller har det dabbet av igjen? Jeg har visst gitt bort det jeg hadde av maserier for dagen til deg jeg, for her har det dabbet helt av.. jaja, like greit, egentlig, ettersom det snart skal være bursdagsselskap her.. lettere å jobbe på kjøkkenet når det ikke gjør vondt hele tida.. *tenke positivt*
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 14. juni 2007 #15 Skrevet 14. juni 2007 Åssen går det Marolla?? Skjedd noe mer??
Marolla Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #16 Skrevet 14. juni 2007 Her skjer detikke så veldig mye annet at jeg flyr på do hele tiden. Jeg som kanskje gjør nr 2 hver andre eller tredje dag har gått flere ganger i dag... Har kynnere og maserier, men det blir ikke noe sterkere.
Marolla Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #17 Skrevet 14. juni 2007 MEn du skal jo ikke være her! du skal jo være på sykehuset!
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 14. juni 2007 #18 Skrevet 14. juni 2007 Sykehuset i morgen tidlig :-) Så nå skal jeg lage niste til maten min og pakke ned noen bøker og dvder så vi har litt å finne på i morgen. Dagen kan jo bli lang, men gud så verdt det det er !!!!!!! kiler i magen...
Marolla Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #19 Skrevet 14. juni 2007 Jeg er kjempespent på dine vegne! Håper det går kjapt og greit. Var du noe moden nå da?
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 14. juni 2007 #20 Skrevet 14. juni 2007 Var dessverre omtrendt slik som på tirsdag. Så ikke store fremgangen her i gården... Myk men ikke moden.. hu strippa litt mer da, i håp om at det blir mer modent til i morgen! (fy så vondt og ubehagelig det er .. )
Marolla Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #21 Skrevet 14. juni 2007 Har ikke blitt strippet jeg da. Hadde 1 cm åpning forrige uke, men har hatt masse maserier siden, så håper det er mer åpning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå