mamma`n til Jonathan Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Hun nekter å flytte hva gjør jeg da? Hun har ikke betalt husleie for Mai. Hun lager så mye støy at jeg holder å bli sprø.. Tar vaskemaskinen min uten å spørre osv.. Skal bli en fornøyelse å få henne ut!!! :D
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 nekter hun å flytte må du gjøre alt den riktige måten. Namsmannen er vel rette instans. Regner med at hun har bet depositum så da tar du penger derfra til å dekke husleie. Lykke til!!
Bertie_84 Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Får politiet til å hive henne ut?? Tante hadde en narkoman leieboer, han fikk hun politiet til å hive ut etter masse rassiaer og tull.. Vet ikke jeg.. men ville bare ønske deg lykke til=)
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Er d kun for mai hun ike har betalt?? Nekter hun og flytte så er d jo namsmannen som må kontaktes, politiet har ingenting de kan gjøre. Namsmannen lager ett vedtak og til slutt får henne ut av leiligheten. MEN det vil jo ta flere mnd. Så jeg vil råde deg til og prøve og holde en god tone med henne så du slipper og gå til d skrittet
mamma`n til Jonathan Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2007 Takk takk =) Nei har nok dessverre ikke tatt noe depositum=( Men flytter hun ikke skal jeg seriøst bære alle sakene hennes ut på plenen så skal hun få bo i garasjen hehe...
mamma`n til Jonathan Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. juni 2007 Jeg vet jo ennå ikke om hun nekter å flytte,men hun virkerlitt som typen til d=/ Ja det erkun mai hun ikke har betalt for..
frøken blå Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 (hehe, må le litt.... leste nemlig "da har jeg sagt opp samboern".... lurte på hvordan man gjør DET egentlig!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå