Gå til innhold

Hilsen fra 1 trimester.... :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns nemlig at alt på 1 trimester tar sååååå lang tid.. så er det bare snakk om aborter hele tiden :( Kan ikke nevne NOE SOM HELST uten at det plutselig kommer "etter at jeg hadde en sa eller ma".... Blir såååå lei..

Derfor syns jeg det er så koselig å komme inn til dere på 3 trimester :D Dere er liksom så voksne og modne :)

Gleder meg skikkelig til jeg kommer hit, men er bare 7+5 idag :( *håpe tiden går fortere*

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med graviditeten!

Var ikke inne på første trimester i det hele tatt da jeg var på ditt sted.

Er helt enig i at det er kjempekoselig her inne!

Skrevet

Hvorfor var du ikke der inne !? :)

Skrevet

Hei hei!

Bare vent, plutselig er du her!!

Husker det virket uoppnåelig selv, for noen måneder siden. Alle her inne virket så voksne og tilfredse, mens 1. og 2. trimester var preget av mye mer usikkerhet..

Koselig her ja :)

Skrevet

Grunnen til at det blir så mye usikkerhet er jo rett og slett fordi alle psyker hverandre opp med Ma og Sa :(

Skrevet

Fordi jeg ikke ville snakke om MA og SA. Ikke kjente jeg noen særlig godt der heller. Jo lengre man kommer, jo mer kjent blir man med nickene og hyggeligere blir det!

Skrevet

husk at de aller fleste der inne ikke har opplevd ma/sa, de bare har lest om det, blitt bekymret, og så skriver de om det og så er det ti nye som blir bekymret..

jeg syns 1.tri var koselig forum men litt slitsomt jeg og:) men 2.tri og 3.tri er veldig bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...