-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 hver gang jeg snyter meg kommer det ofte litt blo sammen med "guffa", er det vanlig?? skal jo være noe med disse blodkarrene og alt det derre...eller?
Moyra Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 det samme skjer med meg.. har hørt at det er helt vanlig
prøvekluten+3små Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 ..og meg:o)kan jo skje alle og en hver om man tar i litt for hardt vil jeg tro
anneli84 Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 jeg har akkurat vært forkjøla nå. og da blødde jeg en del neseblod når jeg snøt meg. men er visst pga ømfindtlige slimhinner nå
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. juni 2007 har og nettopp vært forkjølt men det ser liksom ikke ut til at jeg noen gang skal bli frisk igjen=/ er ennå snufsen.. men i følge disse "uke for uke" greiene her inne så skal det vist være vanlig så jeg får bare holde ut litt til da=)
enpå3ogenpå1 Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 jeg og får blod i det jeg snyter ut. Har ikke vært syk i graviditeten, men vært mer tett og har snytt meg mer. Og alltid blod der. Regner med at det er disse slimhinnene. Men alltids greit å vite at det er flere :-)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #9 Skrevet 14. juni 2007 når man er gravid så øker blodmengden i kroppen, og det er vanlig å blø neseblod mer enn vanlig da.. om jeg snyter meg eller ikke så kan det komme lett blod fra nesa, men det er ikke noe å bry seg om - det er dessverre naturlig... og for de som er forkjølet så er det enda mere naturlig å blø litt ekstra, selv uten å være gravid...for da er blodkarene i nesen mer sårbare.... har vært til nesesepsialist i mange år... er "godt" nesekjent haha
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #10 Skrevet 14. juni 2007 Jepp det er nok normalt ja, jeg er konstant tett i nesa ( er nok en del pga allergi også) og blør faktisk neseblod hver dag.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 14. juni 2007 #11 Skrevet 14. juni 2007 Åh, godt jeg ikke var alene om det:p var redd det var noe galt. Kommer blod når jeg snyter meg, å når jeg kaster opp om morgenen. Heldigvis sluttet å kaste opp nå da.. men da kom det også blod.. Ugh:p
lillemor og lillebror Skrevet 14. juni 2007 #12 Skrevet 14. juni 2007 sånn har jeg hatt det helt siden jeg ble gravid. Har ikke blødd i tannkjøttet enda, men masse i nesen.
spireliten Skrevet 14. juni 2007 #14 Skrevet 14. juni 2007 Samme her:) Blør ellers aldri fra nesen, men kommer alltid litt blod med når jeg snyter meg nå
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #15 Skrevet 14. juni 2007 JIIIIIIIIIPPI, vi er normale jenter=) =) =)
Moder'n-2 Skrevet 15. juni 2007 #16 Skrevet 15. juni 2007 Når vi nå likevel er inne på det ekle ... Det er visstnok slik at hvis snørret er blankt eller hvitt, så er alt OK. Er det derimot mer grønt, så er det en infeksjon på gang. Kan være greit å vite!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå