Gå til innhold

2 mnd og vil ha pupp døgnet rundt..hjelp.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen m erfaring, han blir sjelden helt fornøyd, og blir han det våkner han etter en time til to og vil ha mere pupp.

Han har veldig mye vondt i magen også, ikke rart så ofte han spiser...

Får masseråd av familie og venner, men vil gjerne ha det fra noen m erfaring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har sikkert økedager..=) Ettersom han blir større trenger han mer melk, og da øker han mengden din ved å spise oftere. Dette skjer ganske ofte de første 6mnd syns jeg hvertfall(men det er sikkert også individuelt) Det er slitsomt i perioder,men bare hold ut.(hvis du ønsker å fortsette og amme da, såklart). Raper han etterhvert måltid? Hvis ikke kan han få litt luftsmerter, få han til å rape mellom hver pupp, og legg han litt på magen etter måltidene med bena godt opp under seg, så er det lettere for han å få presset ut evt luft som ligger i magen. Det går nok bedre etterhvert. Er tøft når økedagene står på, men varer sjelden lengre enn 5-7 dager av gangen. Lykke til=)

Skrevet

Det som er rart, er at hver dag har vært slik siden fødselen,kan han ha økedager hver dag i begynnelsen?

Skrevet

Det kan være at du kanskje har litt lite melk? Går han fint opp i vekt på kontrollene? Kanskje du kan gi han et måltid på flaske innimellom for å "fylle han opp", og se om han blir noe roligere av det?! Kjøp isåfall NAN pre Hy på apoteket, så du er sikker på at han ikke får mageknip pga det. Hvor ofte ca bæsjer han? OG hvordan ser bæsjen ut (sorry detaljer her, men det har mye å si.)

Skrevet

Vet hvordan det der er....jeg ammet og ammet...så fikk jeg brystbetennelse og sopp, ble sår og ga nesten opp. Ungen skulle ha mat og mat.... Jeg starte med å gi mme som tillegg jeg etter råd fra en helesøster. Ungen er nå 7uker i morgen og jeg gir litt tillegg hver dag, men morsmelk er hovednæringa og skal fortsatt være det en lang stund framover, men ungen sover og henger ikke på puppen konstant.

Så gjør et forsøk, så du ikke sliter deg helt ut med ammingen, så kan ammingen være både kos og hovenæring i mange måneder framover, med litt hjelp av et par måltider med mme i døgnet.

Er du redd sugeforvirring så gi med en liten skje eller sprøyte.

HJelpe bryst er også et veldig godt alternativ..hør med apoteket.

Skrevet

Sugebehov?? Prøvd med smokk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...