Gå til innhold

Uhell på lekeplassen i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff og huff. Lillegutt klatret på rutsjebanen og da jeg skulle gå rundt for å geleide han ned, satte han rumpa feil og ramla baklengs ned. Stakkars, mista pusten og ble helt blå og blek. Det er et godt stykke opp... Han er helt fin nå, men virker rett og slett litt satt ut. Stakkars:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da!! Er alltid min store skrekk at barna skal gjøre det samme som din lillegutt når de fyker opp og ned rutsjebanen. Heldigvis ikke skjedd med vårs ennå. Kan tenkte meg mamma'n mista pusten også jeg....

og fikk skjelvende knær.... Godt det endte bra da iallefall.

Skrevet

Bør jeg vekke ham hver halvtime når han sover nå..? Han skrek med en gang, men virket blek og satt ut. Kan han ha fått hjernerystelse?

Skrevet

Ja si det du..... Det kan jo godt være at han har fått seg en liten hjernerystelse.... Tror kanskje jeg ville ringt til en lege, legevakta eller hvor det nå er man kan ringe for å få kyndige svar på medisinske spærsmål over telefonen i Norge. Bare sånn for sikkerhets skyld. I og med at han ble blå etc. Så slipper du å gå å lure. Jeg er skikkelig hønemor på den måten...... Lykke til... og keep us posted...

Go'klem til dere

Skrevet

Huff. Det var leit. Følg litt med ham. Dersom de vil sove etter at hodet har fått seg et støt, kan det være hjernerystelse. Kvalme og oppkast tyder på det samme. I alle fall den forklaringen jeg har fått når mine har hatt uhell. Håper det går bra!

Skrevet

De tåler ganske mye disse små! Heldigvis!!! For jammen meg må de igjennom mye knall og fall.

Skrevet

Huff så ekkelt,og så godt at det gikk bra!

Det er fort gjort, man må regne med noen knall og fall...men kjedelig når det skjer...Snuppa her er begynt å gå rundt bordet og ramler innimellom ja...

Skrevet

Uff, så ekkelt. Det er fint han skrek nokså fort. Jeg opplevde noe av det samme med storebror. Da fikk jeg beskjed på legevakta at jeg måtte vekke ham annen hver time på natta og forsikre meg om at jeg fikk kontakt med ham.

Skrevet

Ooops, der fikk mammaen en støkk, tenker jeg!!

Vi snakket også med legevakta ved en sånn anledning, men da sa de at så lenge hun ikke var unormalt søvnig eller hadde besvimt, trengte vi ikke å vekke henne hele tiden. For vår egen skyld kunne vi gjøre det en gang i løpet av natta. Du kan jo sjekke for sikkerhets skyld?

Skrevet

Snakket med legevakt og jeg vekket ham en gang under hvilen. Han har vært helt fin i ettermiddag. Tror bare pusten ble slått ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...