Gå til innhold

Jeg har født !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet texas mor har sladret om det da, men her er jeg.Kom hjem i går kveld. Lykkelig mor til 2. Fantastisk.

Fradag dro jeg til føden, klar for å bli mamma igjen. Skulle settes igang,men igenting skjedde;( Gikk også store deler av lørdagen. Det tikket mot keisersnitt faktisk, men så kom en fantastisk jordmor (takk til Torill på B3 på SØF), og hun fikk fart i sakene. Startet i fødsel i 5 tiden lørdag. Og 14 minutter inn i søndagen kom Ludvik til verden. 4000gr., 50cm. og 36 rundt hodet.

Jeg er skikkelig i en bobble nå, og går bare rundt og surrer. Det er litt deilig, men litt upraktisk. Jeg får til ammingen denne gangen, og det gleder meg stoooort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer med gutten:)

Skrevet

Gratulerer så mye med lille store Ludvik :):)

Skrevet

Gratulerer så mye!! :0)

Skrevet

Gratulerer!!! Håper fødselen gikk fint.

Skrevet

gratulerer! :)

endelig kom han:)

Skrevet

ohh ja. Det ble litt lang venting. Enn du da stakkar? Skjer det ikke noe. Sender deg masse fødestøv i allefall. Litt modningsgele kan jeg vel også alltids skvise over vebben. .....

Skrevet

meg?

haha, jeg som kom heelt sikkert til å føde for tidlig i følge jm og lege.. nå er jeg fødeklar som bare fy!

(hvorfor har jeg da giddi å stresse med å "Holde på" jentungen så lenge som mulig? kunne bare sluppet å stresse med det! er det noe jeg virkelig er lei, er at jm alltid skal påpeke at noe kan gå galt..)

hehe. har skrevet litt om det over her. Har hatt en runde eller to med maserier hver dag siste uka, tegningsblødning på mandag og i dag har disse maseriene tatt seg skikkelig opp.... og dabbet av igjen..

ser ikke ut til at prinsesse villikke har tenkt seg ut enda, tror jeg, bare plage mammaen sin litt til...

takker og bukker for både fødestøv og modningsgele:) hadde vært deilig å fått henne ut nå.. ting hadde blitt så mye lettere på den måten..

Skrevet

I know. De er jo en håndfull på utsiden også da, men den j"#¤a seigpininga der er ille. Høres jo ut som det må være noe på gang nå da.

Jeg var også hellig overbevist om at jeg skulle føde tidlig pga hva JM sa. Men selv med modning på sykehuset tok det hele helgen. To fra BIM gruppa her, med termin etter meg presterte å føde før meg i løpet av helgen. Og da var jeg den som entret sykehuset først. Jeg gråt så jeg trodde jeg skulle tørke ut.....

Nei lykke til. Håper det skjer noe snart!

Skrevet

jau:)

men nå har jeg gitt bort maseriene mine til marolla, så hun kan få litt fortgang i sakene her!

Godt at du er ferdig for denne gang da:) Jeg gleder meg til den håndfullen på utsiden jeg. Føler det er litt enklere å holde oversikten over babyen når jeg kan SE den!

Tenk, nå er dere en familie på fire! Heldiggriser, du får kreve at kona tar litt ekstra vare på deg fremover da, så du får hvilt ut etter en lang og krevende helg!

Skrevet

Jepp. Er på ho alt. Jeg har sovet hele natta, og hu har sitti oppe med flasker. Ordre fra lege og JM på barsel. Hi, hi...

Skrevet

hehe, det er bra!

som alle gode partnere må hun trå til nå som du ikke er rugemaskin lengre! :)

(jau, mannen min kaller meg bare for "rugemaskinen min" om dagen.. hurra hurra ..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...