Gå til innhold

Andre med baby som kun vil sove på magen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han bare skriker og er urolig i mageleie. Jeg lar han sove på magen om dagen, men på natten tør jeg ikke... Han er 3 uker gammel.

Hva gjør dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår sov på magen.... ikkeno' stress... Hva skal en gjøre da? stripse dem fast? Krever ungen å sove på magen, så ja vel... ;)

Skrevet

Tenker litt sånn jeg også, men så er jeg så redd for krybbedød da... Så mye skremselspropaganda på det med å sove på magen...

Skrevet

Ja min ville bare sove på magen. Eneste stillingen han likte. None ganger la jeg han på sida og bygget opp rundt han, men som regel sov han på magen=)

Skrevet

Daniel har vært som meg - på magen og gjerne hodet godt begravet i puta.

Får seff angst, men kan ikke gjøre noe annet enn å snu han - iallefall de gangene han ligger me hodet neddi puta.

Man kan heller ikke sitte oppe om natta og snu ungen..!;)

Skrevet

vålerenga12_&_Daniel

Men hva gjorde du mens han var for liten til å snu seg? La du han på mage eller rygg?

Skrevet

Jeg la han alltid på ryggen, snudde meg og gikk bort, og vips hadde han fått klart å snudd seg.

Han var ekstremt sterk, så fra han var nyfødt lå han aldri på ryggen annet enn det jeg ville og prøvde.

Men, jeg vil helst at han skulle sovet på ryggen. Og jeg kommer alltid til å legge han ned på ryggen, samme hvor gammel han er.

Men, får ikke gjort noe me det uansett, er bare å snu seg og gå ut av rommet så er han allerede over på magen! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...