Gå til innhold

hva fikk dere til å gå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva var det som sa at nok er nok?

var det du eller den andre som gikk?

trenger råd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hører ikke til her enda, men det er bare et tidsspørsmål. Samboer jobber hele tiden og ser dattera si kanskje 2 timer i døgnet. Det er sjelden han ser henne mer enn det. Samlivet vårt er totalt borte pga dette. Når han endelig kommer hjem om kvelden, så er jeg så sliten at jeg bare vil legge meg, hvis jeg allerede ikke sover. Vi trenger ikke pengene han tjener på jobb nr 2, så jeg har sagt det utallige ganger at hvis han ikke kutter ned på dette, så flytter jeg. Sånn har det vært i ett år nå, og jeg står med ett ben i kofferten.

Skrevet

=) tilhörer egentlig ikke jeg heller men er på vippen.. bare redd for å ta feil valg...

hi

Skrevet

Jeg flyttet fra x'en fordi han sa at han hadde fått følelser for en av sine ansatte - da var jeg 3 måneder på vei. Han sa han ikke viste hva han ville og at han elsket meg enda... Jeg ga han et ultimatum - henne eller meg og junior. Han ville ikke velge der og da - mente at han måtte tilbringe mye tid med henne for å finne ut hva det var han egentlig følte for henne, så jeg flyttet.

1 uke etter at jeg hadde flyttet ut, hadde hun nye flyttet inn.....

Skrevet

Det var han som flyttet, han elsket oss ikke mer. Sa det om sine egne barn.

Men hadde ikke han gjort det så hadde nok jeg gjort det en stund etter, for han var blitt et annet menneske enn den jeg giftet meg med.

Skrevet

Han gjorde ingenting for å bevare følelsene, ingen kjærtegn, lite engasjert i familielivet, måtte mase for å få han til å ta feks oppvasken i tillegg var han sur og tilbaketrukket de siste 6 mnd. Vi dro på høyfjellshotell da vesla var 10 mnd og da gjorde vi det slutt... Angrer ikke og glad vi gjorde det tidlig så vesla ikke kjenner noe savn til familielivet...

Skrevet

Han valgte å dra på fest og drikke seg full og etterlot meg hjemme alene med en kjempesyk baby!! (feberkramper, astmatiske anfall osv - jeg var dritredd!!!!)

MII

Skrevet

Tok han på fersken med ei anna dame. ( I vår seng mens ungen vår lå og sov i naborommet) De er sammen nå, og jeg hater å måtte levere ungen min til de anna hver helg.

Skrevet

Å fy f, den var stygg den!!!!

Skrevet

Han hadde jeg skjært pikken av!!

Skrevet

Han var en kald og uempatisk jævel som skaffa seg familie for fasadens skyld...nå sitter han aleine og betaler fett farsbidrag, mens jeg og guttene nyter livet med ny familie.

Tror han angrer.

Skrevet

Her var det han som tok inialtivet til å flytte. Men begge to hadde vel egentlig fått nok. Han viste ingen interesse i meg eller jentene eller det familielivet jeg ønsket for oss. Han reiste ut hver fredag og lørdag hver helg, mens jeg satt hjemme og kjedet meg. Han drakk ikke, men ville ikke være hjemme hos oss. Dessuten den siste helga vi var sammen så var han utro, klina og styrte med ei jente(jeg trodde hun var min venn) på et utested.

Skrevet

Har det ene benet ut av døren jeg også. Det er jeg som er lei av å bli behandla som dritt. Jeg sa til han i dag at hvis han gikk på byen må jeg flytte, og han gikk...

Har hatt det kjipt i mange år så det var ikke bare at han gikk på byen i dag altså :)

Men det er fryktelig vanskelig å velge hva man skal gjøre når man har barn sammen... Vil jo gjerne at barnet vårt skal bo sammen med både mamma og pappa.

På den annen side kan jeg ikke leve et ulykkelig liv heller.

Valgets kval.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...