våken_om_natta Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Skal den brukes tørr eller fuktet når man tørker støv?? Føler meg helt dum nå altså, men har aldri tørka støv med sånn type klut før...
rava Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Tørr når du tørker støv. Det finnes egne microfiber kluter for støvtørking som er litt mer hårete enn feks en kjøkken klut.
våken_om_natta Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2007 Skal jeg bare riste av den støvet da? Men om jeg bruker den på kjøkkenet kan den vel brukes våt?
dumme mamma Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Det finnesvanligvis ulike typer til støvtørking og til vasking.
rava Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Du rister av støvet ja. Jeg har egne kjøkkenkluter, støvkluter og kluter til bad og do. Blander de ikke.. Viktig å vaske de uten skyllemiddel ellers mister de effekten.
våken_om_natta Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. juni 2007 Aner ikke hvilke jeg har da. Står ikke noe på dem. Kjøpte dem på tilbud hos kid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå