Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Jeg har lest at en av vaksinene som gies i dag inneholder et neurotoxin som ingen vet virkningen av. Hvilket er det og hivlke vaksiner inneholder dette?
KariMari Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Tror du i fullt alvor at Yppert er lege????? Tro'kke det nei:-D
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Nei det tror jeg ikke. Men jeg har lest en del av ham og han er flink med kildehenvisning noe jeg ikke er så god på, siden jeg ikke vet hva jeg skal søke på og sitter her som desperat førstegangsforelder og er livredd for at datteren min skal nesten dø slik jeg gjorde av en vaksine, eller at hun skal bli ødelagt pga et neurotoxin som ingen kjenner virkningne av.
KariMari Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Kan du ikke prøve å google på nettet? Eller søke opp medisinsk felleskatalog? Yppert vil bare si at ungen din antagelig vil ta stor skade av vaksinen uansett, så der er det ikke mye hjelp:-) Ikke hos meg heller dessverre....:-)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Neida, yppert har vært flink til å si at han ikek vil gå ut med for mye meninger ang dette ordi da virker han bare religiøs, så han har gitt meg både linker til FHI og andre steder. Har prøvd å google men jeg er som sagt ikke så flink til å finne sånne gode steder som yppert er :-) Hvis jeg søker i felleskatalogen står det jo ikke hva som er et neurotoxin, det sier seg selv?
KariMari Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Som sagt, ikke mye hjelp i meg:-) Hva med å ringe legen din, eller helsestasjonen?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Hehehe religiøse HS og Legen mener du ? Helsesøster sier hun ikke vaksinerer fordi hun ikke vet, legen på hs klikker i vinkel for det. Er liksom poenget å få noe annet enn svada servert av KUN fhi at jeg spør yppert da.. heh
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #9 Skrevet 14. juni 2007 Hei:-) Neurotoxin er stoffer som er giftige for oss vanlige dødelige. Vaksinene inneholder flere av disse stoffene som feks. Alluminium Phosfat, polysorbat 80, phenol, (reisevaksiner for barn inneholder thimorsal= 48% kvikksølv), benzethonium chloride. Som ekstra krydder så følger det mange ulike stoffer med fra fremstillingsprosessen som bla. Octoxynol 9 og flere andre snadderstoffer. Det påstås at barnevaksinasjonesprogrammet skal være fri for thiermosal og erstattet med phenol, men dette gjelder ikke reisevaksiner for barn. Dessuten er phenol et stoff man vet er farlig, men det er selvfølgelig tillatt i barnevaksinene:-) Jeg tok med bare noen få av vaksinesammensetningene for å vise hva de inneholder. Skal du vite eksakt hva innholdet er, så må du inn på distribusjonslista til Folkehelseinstituttet og søke opp navn på produsent og hvilken sammensettning vaksinene inneholder med utvidet søk i felleskatalogen samt gå videre til produsentenes informasjonsside. Likheten i sammensettningene er lik i de fleste vaksiner, så om det er poliokomponenten, eller pneumococcvariantene og resterende vaksiner, så er det liten forskjell:-) Jeg vil selvfølgelig ikke putte disse giftige stoffene inn i mine barn, men det er sikkert greit for de som ukritisk vil tilføre ungene disse helsefremmende stoffene:-) Vaccine: Acel-Immune DTaP, Diphteria, Tetanus, Pertussis. Manufacturer: Wayth-Ayest, 800 934-5565. Microbes: Diphtheria and tetanus toxoids and acellular pertussis absorber. Chemical/Heavy Metals: Formaldehyde, aluminium hydroxide, Aluminium phosphate, thimerosal (48% quicksilver), and polysorbate 80 (Tween 80). Animal by-product: Gelatin. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Vaccine: BioThrax anthrax absorber. Manufacturer: BioPort Corporation, 517 327-1500. Microbes: nonencapsulated strain of Bacillus anthrax. (miltbrann). Chemicals/Heavy Metals: Aluminium hydroxide, benzethonium chloride, and phormaldehyde. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Vaccine: DPT : Diphtheria, tetanus perussis. Manufacturer: GlaxoSmithKleine 8000 366-8900 X 5231. Microbes: Diphteria and tetanus toxoids and acellulare pertussis absorbed. Chemical/Heavy Metal: Formaldehyde, aluminium phosphate, ammonium sulphate, and thimerosal. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Vaccine: Dryvax smallpox (not licensed d/t expiration). Manufacturer: Wyeth-Ayerst, 800 934-5556. Microbes: Live vaccinia microbes, with some “microbial contaminants,” According to the Working Group on Civilian Biodefense. Antibiotics: Polymyxin B sulphate, streptomycin sulphate, chlortetracycline Hydrochloride, and neomycine supfate. Chemicals/Heavy Metals: Glycerine, and phenole-a compound obtained by distillation of coal tar. Animal By-Products: Vesicle fluid from calf skin. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Vaccine: Engerix-B recombinant hepatitis-B. Manufacturer: GlaxoSmithKline 8000 3666-X 5231. Microbes: Genetic sequence of the hepatitis B-virus that codes for the surface antigen (HbSAg) cloned into GMO (gene manipulated) yeast. Chemical/Heavy Metals: aluminium hydroxide and thimoresal. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Vaccine: FlueShield. Manufactorer: Wyeth-Ayerst, 800 934-5556. Microbes: trivalent influenza virus type A&B. Antibiotics: gentamicin sulphate Chemical/Heavy Metals: formaldehyde thimorosal and polysorbate 80-(Tween-80). Animal By-Product: chick embryone fluid. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Vaccine: Hib Titer Hæmophilus influenza sero type B. Manufacturer: Wyeth-Ayest, 8000 935-5556. Microbes: Hæmophilus influenza type B poliribosylribitol phosphate yeast. Chemicals/Heavy Metals: ammonium sulphate, thimoresal, and chemically defined yeast-based medium. Vaccine: IPOL. Manufactorer: Connaught Laboratoies, 800 822-2463. Microbes: 3 types of polio viruses. Antibiotics: neomysin streptomycin, and polymycin B. Chemicals/Heavy Metals: formaldehyde, and 2-phenoxyethenol. Animal By-Products: continuous line of monkey kidney cells. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Vaccine: JE-VAX Japanese encephalitis. Manufacturer: Nakayama-NIH strain of Japanese encephalitis virus, inactivated. Chemicals/Heavy Metals: formaldehyde, polysorbate 80 (Tween 80), and thimoresal. Animal By-Products: mouse serum protein, and gelatine. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Vaccine: Recombivax recombinant hepatitis B. Manufacturer: Merck & Co., Inc. 800.672.6732. Microbes: genetic sequence of hepatitis B virus that codes for the surface antigen (HbSAg), cloned into GMO (gene manipulated) yeast. Chemicals/Heavy Metals: aluminium hydroxide, thimerosal. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Vaccine: Tripedia diphtheria – tetanus - pertussis. Manufacturer: Aventis Pasteur USA, 800 VACCINE. Microbes: Corynebacterium diphtheria and Clostridium tetani toxoids and acellular Bordetella pertussis adsorbed. Chemical/Heavy Metals: aluminium potassium sulphate (potassium = kalium) formaldehyde, thimerosal, and polysorbate 80 (Tween 80). Animal By-Products: gelatine, bovine (cow) extract US sourced. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Vaccine: Thyphium Vi thyphoid. Manufacturer: Aventis Pasteur USA SA 800 VACCINE. Microbes: cell surface Vi polysaccharide from Salmonella typhi Ty2 strain. Chemicals/Heavy Metals: aspartame, phenol, and polydimethylsiloxane (silicone). ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Vaccine: Varicax chickenpox. Manufactorer: Merck & Co,. Inc., 800 672-6372. Microbes: varicella live virus. Antibiotics: neomycin. Chemicals/Heavy Metals: phosphate, sucrose, and monosodium glutamate (MSG). Animal By-Products: processed gelatine, fetal bovine serum, guinea pigs, embryo cells, albumin from human blood, and human diploid cells from aborted fetal tissue. -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #10 Skrevet 14. juni 2007 Barnevaksinasjonsprogrammet er et eneste stort sykt religøst rituale. Hvorfor er phenol og formaldehyd tillatt i vaksinene? Når de er livsfarlig ellers ? Hvorfor vaksineres det forøvrig mot stivkrampe, det nytter jo ikke så vidt jeg vet blir man aldri immun mot det? Jeg har også lest at etter MMR-vaksinen ble "fri" for kvikksølv gikk autismeraten ned? Stemmer dette? Kan du se på denne linken her, og si om dette har et snev av sannhet i seg: http://www.mercola.com/article/vaccines/ingredients.htm Tusen takk for svar. Er etter mye lesing og mye for og i mot tenking og diskusjoner mer og mer sikker på at jeg får heller være en av de som "drar" nytte av at andre vaskinerer.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #11 Skrevet 14. juni 2007 Ikke noe galt med informasjon fra mercola.com Informasjonene de henter er fra Helsemyndigheter verden over, samt at de tar for seg publiserte studier med kritisk gjennomgang av fakta. Faktisk det mest benyttede nettstedet i verden av alle som jobber inne helse. Uavhengig om man er lege, forsker, pasient eller annet helsepersonell:-)
Askepått Skrevet 14. juni 2007 #12 Skrevet 14. juni 2007 Pffft! Nok et tilfelle av å snakke med seg selv på internett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå