Anonym_her_inne Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Dere her inne vet sikkert mer om eggløsningstester enn apoteket, tenker jeg! Jeg prøver ikke å bli gravid, men nå lurer jeg på om jeg kan være det likevel. Har endel graviditetssympomer fått, men det er på helt feil tidspunkt i syklusen, så jeg skjønner ingenting. Hadde tenkt å begynne igjen med persona igjen som prevensjonsmetode, men så hadde ikke apoteket testpinner på lager, så jeg tenkte jeg fikk vente en måned. Istedenfor har jeg prøvd å finne eggløsningen med eggløsningstester, slik at jeg visste når den var sånn iforhold til å identifisere sikre perioder. Jeg testa fra dag 10 - 16, og fikk bare negative tester. Tok siste testen igår, og det kjennes virkelig ikke ut som det er noen eggløsning på gang i dag heller, bare litt gravidesymptomer. Men, nå har jeg lest at eggløningstester vil slå ut positivt ved en graviditet, og ingen har slått ut positivt! Skal jeg ta det som at jeg IKKE er gravid, eller blir det for usikkert??
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Hadde nok ikke tatt en negativ el-test som et tegn nei. Du bør nok ta en graviditetstest for å få et sikrere svar.
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Enig med turbotrollet. Ta en graviditetstest du, for å være på den sikre siden.. Når skal du ha mensen?
Anonym_her_inne Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2007 Skal jo egentlig ikke ha mensen før om 11-12 dager, når man går ut ifra min vanlige sykluslengde. Har begynt å tenke på muligheten for en ekstra eggløsning for rundt 14 dager siden, men det er vel ikke mulig??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå