Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Hjelp... er store SF må farlige? Jeg ligger litt over det skravert feltet, hva kan det skyldes?
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Det kan skyldes mye fostervann eller kanskje en stor baby. Det er visst noen ulemper ved for mye fostervann, men jeg husker ikke hva det er. Har hørt om andre som har måttet tappe ut fostervann jevnlig, men det har gått helt fint:) Er ikke krise å ligge litt over. Det viktigste er jo at du følger din egen kurve:)
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 jeg har ligget litt over hel tiden, men legen og jormor måler også litt forskjellig.. de sa at det viktigste var at jeg gikk oppover fra gang til gang og at ikke kurven flatet ut eller sank... i uke 24 var sf målet mitt på 24 cm, å det sa jormor var perfekt, så satser på det:)
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Hehe, jeg lå også litt over feltet..hehe. Legen sa bare at jeg var litt for stor og lo litt..
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 kan store SF-mål være tegn på at du er lengre på vei enn UL-terminen sier da?
3+1=4 071107fødeklar Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 sf mål kan også være at livmoren din er litt større enn normalt.da jeg var på ultralyd fikk jeg jordmora til og se etter,da sa hun at livmoren min var litt større enn normalt...jeg lå bestandig høyt på 1 sv.skap..og gjør det nå også.ikke farlig:-)
mammat2goll Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 Jeg ligger ganske høyt på SF målet...hadde 27 cm når jeg var i uke 22!!! håper virkelig de ikke fortsetter å vekse i det tempoet...blir jo gedigen da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå