februar--baby Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Jeg går på lærerskolen, men fikk en jente i februar og har permisjon siden. I utgangspunktet skulle jeg bare ha permisjon fra studiet ut vårsemesteret for så å starte opp igjen fra høsten. Nå viser det seg at jeg midt i ammetåke og det som er, har glemt å sende inn svarslippen på opptaket og dermed er strøket fra studie? Den siste søknadsfristen gikk ut 1. juni. Kan jeg allikevel være så heldig å få plass? Risikerer jo å miste hele fødselsstipendet for den perioden viss jeg ikke studerer!
Mille** Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Hvis det er flere ledige studieplasser så får du den sikkert. Hvis ikke det er ledig blir det nok værre. Ring skolen å hør. Lykke til. )
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Du mister i alle fall ikke fødselsstipendet for du kan søke på et eller annet studium på resttorget 20. juli...der er det alltid noe ledig! Men kanskje ikke noe du er interessert i. Kunne det gått an å skylde på posten ang. svarbrev?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå