Gjest Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Den fikk jeg servert fra min snart tennåringsønn på ferie???? Han har fått med seg dette i filmen "kalde føtter" (tror jeg) Derfor lurte han. Hva hadde dere svart etter å satt vinen i halsen?
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 He he, sendte han til mormor=) etter jeg prøvde å fortelle at det var noe alle hadde i kroppen. Han ville ikke godta dette på lik linje som en lever,lunge så da vet jo mormor litt mer=) Eldre og bedreviten hihihi
Mage Mi Sa Jo Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 til en så stor gutt tror jeg jeg ville forklart det rett og slett. ellers så finnes det en god bok om det meste med sex og laging av barn husker ikke hva den heter men den er beregnet for barn mellom tror det var 9-15 el. så kan han lese selv. jeg forstår ikke helt hvorfor vi må være så jævligflaue over dette.er man erlig med barna, så forstår jo di det meste. men klart det er lov å be om tid til å forberede seg på svaret. med begrunnelse for at du vil gi et så godt svar som mulig. og så selv gå i noen bøker å sjekke at det du vet er riktig. vet om mange som ikke helt vet akkurat dette. og derfor tror noe som er feil. forstår at man blir paff da. min datter spurte og grov fært om hvordan babyene ble til da hun var rundt tre år og jeg har altid lovet meg selv at jeg skulle svare erlig på alt. det betyr ikke at jeg utbroderer men svarer enkelt og fortåelig på det hun lurerpå. da har jeg ikke løyet og gitt henne noen gale svar.og hun spurte om mye forskjellig og jeg svarte og svarte. så en dag var vi i et selskap hvor en eler annen klarte og spørre nettopp frøkna mi om hvordan babyene blir til og de fikk svar fra en ekspert for å si det slik. hun hadde gjort riktige koblinger som ikke jeg eller pappan hadde forklart henne. . hun svarte : vel først så koser mamman og pappan med tissene til hverandre, det heter å elske, og det er det bare voksne som får lov til. ikke barn. så kommer det noen frø fra tissen til pappan og inn i tissen til mamman der ligger det et slags egg og venter og det to blir en baby. så etterlenge kommer babyen ut og det gjør litt vont da. kan trygt si folk i det selskapet var stille og lyttet til denne jenta mi da ja. men likevel det var ikke noe der som var løyn bortsett fra at fødselen gjorde litt vont men det hadde ikke jeg sakt. jeg hadde sakt at det gjør vont men går over. for henne var det det samme som litt. det er klart at hvis ikke dere har snakket mye om slikt tidligere enten fordi han ikke har vært opptatt av det eller av andre grunner ikke har så mye info så må man jo være mer skånsom enn om dere har snakket mye om slikt. lykke til får håpe bestemor har noen gode svar til han. hihi
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #8 Skrevet 14. juni 2007 JA...Hva sa Mormor da......? Å var han fornøyd med svaret....?
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #9 Skrevet 14. juni 2007 He he vet ikke for dette var på ferie og mormor dro like etter hjem til Norge pga begravelsen, men skal spørre henne he he=)
Anne-B. Skrevet 14. juni 2007 #10 Skrevet 14. juni 2007 Hehehe. Datra mi vet hvordan babyene kommer ut, fordi hun leser i mine gravidblader.. Men hun har enda ikke begynt å lure på hvordan de blir til, i alle fall har hun ikke spurt om det.
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #11 Skrevet 14. juni 2007 Som min sønn sa: Siden barna kommer ut der nede, hvordan kommer de inn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå