Gå til innhold

Blåbær-baby og Mammatiltullemor


Lene 1. Mai

Anbefalte innlegg

Så morsomt at du også er her Blåbær-baby. Husker deg også fra Mai 06. Så dessuten på Din baby at Mammatiltullemor også venter i januar. Er du her inne mammatiltullemor?

 

Hvordan er det å ha en ettåring i huset da?

Og hvordan går det med det å være gravid og småbarnsmor?

Her går det veldig fint foreløpig. Snuppa er hos dagmamma hele dagen og trives veldig godt der, jeg trives også med å være tilbake i jobb, selv om jeg allerede nå gleder meg til neste permisjon :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, hei!

Har vært litt hektisk her de siste dagene, så har ikke fått vært på nettet i det siste..

Her hos oss går det bare bra. Jeg er hjemme med tulla fremdeles - måtte si opp min gamle jobb pga flytting - men har også ønsket å være hjemme litt lenger.. Skal begynne å jobbe i halv stilling fra august av, så får komt meg litt ut i arbeidslivet igjen før ny permisjon (har enda ikke fortalt min nye sjef at jeg er gravid, og gruer meg til det - må få gjort det før sommerferien slik at jeg slipper å tenke på det da..) Tulla skal da i barnehage 2 dager og være hos en nabo en halv dag - går sikkert kjempebra, men jeg gruer meg litt..

Det er ganske travelt å ha en ettåring i huset:-) Hun slapp seg da hun var 11 måneder, så har ganske god fart nå når hun springer rundt nå, er høyt og lavt og utforsker ting, så er nok å henge fingrene i - men er veldig koselig også:-) Jeg var småkvalm det meste av mai-måned, men det har heldigvis roet seg - nå er jeg bare litt småuggen inni mellom, så går egentlig veldig bra. Jeg hadde et veldig fint svangerskap med hun første, så satser på at jeg kan få reprise på det:-)

 

Blir artig å følge med fremover hvordan det går med deg - litt ekstra artig når våre eldste er like gamle også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...