Gå til innhold

Er så drit lei Hestefaen!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her vi bor er det båndtvang... 24/7.... Det er greit nok.... Vi plukker opp dritten til hundene våre.... Vi risikerer bøter om vi ikke gjør det... Også helt greit.... MEN, så er det en jævla bondegård oppi åsen, med 7-8 hester.... Veiene ser jo ikke ut.... Hvem har ansvaret for å plukke opp denne driten?

Nei... Hest gjør seg best som pølse

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig synes jeg hest er best på bilde da, men liker man pølse er jo det greit ;)

Skulle tro det var eieren som hadde ansvar for å plukke opp møkka etter hestene sine. Kanskje du får gi han noen søppelsekker og si det er bæsjposer.

Skrevet

Jeg sendte et brev til styret i borettslaget.... Han har fått poser... til og med spade å ta det opp med...

Skrevet

Har hatt hest i mange år, og det er ikke like lett å plukke opp en haug med hestebæsj i forhold til litt hundebæsj! Men er enig i at det ikke ser pent ut. Her gikk vi av hesten og dytta det i grøfta, det hjalp hvertfall litt.

Skrevet

De fleste staller er ganske strenge på dette, noen steder går det faktisk "bæsjepatruljer" og man må ri med refleksvest med nummer på slik at folk kan melde fra om hvem som er synderen. Å ta med seg bæsjen er selvfølgelig ikke like enkelt som med hunder, men man skal sparke den så godt ut i grøfta som mulig. Kan ikke du bare prate med eieren av stallen?

Skrevet

Jeg var hesteeier i mange år, og skjønner godt din irritasjon!! Hvis jeg var ute på tur og hesten gjorde fra seg så gikk jeg alltid av og sparket det ut i grøfta. Er litt for store mengder til at man kan ta det opp i en pose, men man har da et ansvar for at det ikke ligger midt i allfarvei..

Selv om jeg ryddet opp etter min hest, ble jeg stoppet å utskjelt noen ganger når jeg var ute å ridde. Mitt tips til deg er å oppsøke denne gården å be de om å rydde opp etter deg.

Skrevet

seg, ikke deg. Er jo ikke du som går rundt å driter, hehe.

Skrevet

Det ville absolutt hjulpet.... Jeg tviler ikke på at det ikke er lett å plukke opp... Men stengt tatt... Når det flyter over.... Da bør ikke det være vårt problem....

Skrevet

Nja... Når styret i boretslaget har gitt han både poser og spade... Da burde han vel ta et hint

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...