Gå til innhold

Dere som anbefalte dj i bryllup...

Anbefalte innlegg

Skrevet

får man velge musikk elv eller spiller de sitt uansett om dere liker det eller ikke? Gjør dj noe for å få opp stemningen hvis det er litt "labert"?

Vi klarer ikke helt bestemme oss for hva vi skal velge...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trender dere DJ da? Vi hadde eget stereo anlegg..... Lagde egne cd'er (med musikk lastet fra nettet... Så kriminelle er vi.... ;) Det fungerte veldig bra..... :)

Skrevet

Det gjorde vi også JeppePåBjerget. Hadde cd vekslere så det gikk musikk hele tiden. Hadde jo også hjelp med anleget da det trengtes. Vi hadde kjempestemning ;o))

Skrevet

Vi også gjorde en fest ut av det..... Blir det servert nok drikke, så er det ingen som får med seg musikken alikevell.... Da er DJ bortkastet.... Den kvelden fristet til gjentagelse ;) (går det ann å si det?)

Skrevet

Det gjør det, den kvelden glemmer jeg aldrig ;o)) "sukk"

Skrevet

Hehe det ville i såfall vært veldig trist om du skulle gjøre det.... :)

Skrevet

Vi brukte bryllupsmusik.no

Hadde en god samtale med den aktuelle dj god tid i forvegen på mail. Kunne komme med ønsker da så han kunne skaffe dem hvis han ikke hadde det i samlinga ennå. Var også mulig å komme med ønsker ut over kvelden den aktuelle dagen.

Om de gjør noe for å få opp stemningen hvis det blir labert??? Det vet jeg ikke da dj'en vi hadde var flink til å se ann gjestene og stemningen var bra hele tiden.

Anbefaler dj på det sterkeste.

Skrevet

ok... det er mitt verste mareritt hvis alle bare sitter der og ingen danser... har hørt mye bra om det firmaet der så tror nesten vi satser på det.. har de med seg et eget bord eller hvordan gjør de det? sorry at jeg spør så mye, men er jo helt grønn : )

Skrevet

De har alt utstyr selv. Bord vet jeg ikke, men alle lokaler har vel noen til overs.

De kommer å rigger alt før selskapet og ingen merker at dekommer engang, pluteselig er det bare musikkk til det tidspunktet dere har avtalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...