prøvekluten+3små Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 hehhe,er så koseli å kjenne...lille-personen min liker ikke at jeg lener meg forover når jeg sitter her ved dataen;o)
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Tror meg og deg har kommet like lang vs ikke jeg tar feil.( uke 22?) Jeg kjenner også masse spark for tiden og det er så herlig. Pussig at du sa det, men jeg har bærbær på fanget og når jeg har den for mye inntil magen så klager gutten min ned en gang. hehe, så herlig. Nå begynner det å bli så virkelig = ) Det er en liten guttebeby i magen min = )
:)Elvira i magen :) Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Jeg kan heller ikke lene meg framover når jeg er på pc, da sier hun i fra.Gir meg et par dunk
prøvekluten+3små Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2007 hihi,de liker vel ikke å bli eksponert på bim disse små;o) er 22+6 i dag jeg:o)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 haha snodig:p Gutten jeg bærer på (20+2 uker på vei) blir ekstra aktiv når jeg sitter på pc`n:p altså, når jeg bøyer meg litt fram.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå