Gå til innhold

Noen hjemme på dagtid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fortsatt sykemeldt pga.høyt blodtrykk. Jeg kjenner ingen som er hjemme på dagtid og kan godt tenke meg cafeturer ol. Kanskje er du også i samme situasjon??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner på det samme - jeg er hjemme for jeg har mistet 3 ganger etter hverandre og blir karakterisert som risiko denne gangen... Men bor desverre litt langt unna.... På Toten.

Skrevet

Heisann.

Jeg er hjemme på dagtid i sommer og kan godt tenke meg en kafetur med andre gravide og bli kjent med andre som også er gravide. Kjenner ikke så mange ellers siden jeg for det meste er hjemme på kveldstid utenom skolen.

Skrevet

jeg er sykmeldt pga bekkenløsning og går hjemme, men drar på ferie neste helg.. bor i oslo

Skrevet

Jeg er sykemeldt og kjeder meg til døde på dagtid! Er sykemeldt pga kvalme og slapphet,men har jo noen dager som jeg fungerer ok på,og tar meg gjerne en Oslotur for å komme ut av huset! Hadde en slik dag igår,og er helt utslitt,he-he!

Har flytta ut av Oslo sentrum,men bare 3 mil unna,så kommer meg lett frem og tilbake! Er veldig glad i kaker,så cafè etterfulgt av litt mysing i butikker hadde vært kos! Er så kjedelig og alltid måtte gå rundt alene i byen!(prater jo høl i hue på de stakkars butikkekspeditørene,ha-ha!)

Jeg er 28(fyller 29) og har termin midt i november.

Skrevet

Hei, jeg er også født 74, og er hjemme hele dagen... fordi jeg har vært student og har sommerferie nå... synd du bor i Oslo da ;) men skal du til dyreparken så får vi treffes der.. hihi ;)

Skrevet

Hei elli-karamelli. Har avtalt med herligheten at vi skal snakkes på pm neste uke og finne tidspunkt vi kan treffes på. Du er hjertelig velkommen til å være med om formen er fin :-)

Send meg en pm, så kan jeg gi beskjed!

Skrevet

Jeg kunne også tenke meg og bli med kan jeg sende pm til noen?

Skrevet

Hei dere!

Er gjerne med på treff en dag,ja,tror formen skal være sånn passe stabil nå i forhold til tidlige,så nå tåler jeg noen byturer!

Denna uka har jeg besøk av lillesøster nordfra,så da passer det ikke for min del,men om dere skal møtes flere ganger må dere rope ut,så suser jeg inn til byen å spiser litt kake med dere! :-) Forutenom i helgene er jeg mye her på bim,så er bare å skrike ut,evt. sende en pm!

Klemmer!

Skrevet

Send pm til meg eller herligheten. Vi snakker om å treffes på torsdag rundt 12 et eller annet sted. Forslag taes imot :-)

Skrevet

Jeg stiller opp med bollemagen min foran stortinget ved tigeren nærmest karl-johan torsdag klokken 1200. Bli med jenter!!! Det blir lett å se meg for mangen har sprette ut som en ballong:)

Skrevet

uff, tigeren er ved jernbanetorget....ikke stortinget.. Da ses vi ved tigeren klokken 1200 på torsdag..

Skrevet

Er det mange som kommer?

Skrevet

Hei!! Jeg tror vi blir 5 stykker... Hyggelig om du kommer. Vi er alle på forskjellige stadier så her kan vi lære av hverandre.. Jeg gleder meg!!

Kom igjen jenter som er hjemme på dagtid!!!!

Skrevet

jeg er å hjemme.. Men det er fortid jeg har en liten enn på 6 måna.. å venter neste =) + magesår.. huffamej

Trondheim her da :)

Skrevet

Hei får ikke sendt deg pm av en eller annen grunn. Er møte vi skulle ha idag avlyst?? Er det imorgen istede?

Skrevet

Heisann! Møtet er i morgen kl. 12 ved tigeren på jernbanetorget :-)

Skrevet

Hva er planene for morgendagen??

Skrevet

Hei!! Beklager sent svar.... Hva med et kafebesøk??? En matbit kanskje... Håper du kommer!! Og til andre som ikke har plana for dagen, ta turen!! klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...