mammamammamammamor Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 treåringen min har stikklignende utlett på hele ryggen og magen, langt opp etter nakken og på armene
spirenr 2 er gutt! Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Vannkopper/eksem/utslett?? Sjekk med legen din. Håper det går bra.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 har han eller hun vært syk i det siste?? Vanlig med utslett etter en forkjølelse,influensa eller omgangssyke.
mammamammamammamor Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2007 hun har ikke vert syk, såg først på bena, da eg tok av henne for å få av nattbleia, der såg det ut som noe fugleloppe greier. men på magen såg det ut som utsslett, ikke røe prikker
Duracellgirl*prøver* Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Mmmm en av barnesykdommene kanskje.. ring å få en legetime du. Lykke til.
spirenr 2 er gutt! Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 kan jo være varmeutslett... men tror også at vannkopper kan komme snikende og barnet trenger ikke ha feber. Ei veninne av meg sa at datteren hennes på 3 år, bare var litt sutrete før prikkene kom.. Datteren min på 3 har ikke hatt vannkoppene så jeg vet ikke....
mammamammamammamor Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. juni 2007 men det er ikke røe prikker, kan være sol eksem eller varmeutslett, trur helst det er det
faritopia Skrevet 14. juni 2007 #9 Skrevet 14. juni 2007 Datteren min har hatt vannkopper men høres ikke ut som det........når du skriver stikklignende utslett .... sikkert ikke noe farlig, men få en lege time i dag, så er du 100 % sikker og det er det beste for deg og 3 åringen din! Lykke til! :-)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 14. juni 2007 #10 Skrevet 14. juni 2007 Varmeutslett er jo røde.. ihvertfall på sønnen vår... soleksem vet jeg ikke hvordan ser ut,men jeg mente de var røde også.. Ta et glass å press siden av glasset imot prikkene.. om prikkene blir borte eller svakere (du ser det igjennom glasset) så er det ingenting å tenke på... men blir prikkene værende så få de sjekket hos lege.
mamma til 2 små:=) Skrevet 14. juni 2007 #11 Skrevet 14. juni 2007 jenta mi har også det...hun er som sandpapir på kroppen for tiden.det er svette + hun tåler ikke solfaktoren
mammamammamammamor Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 14. juni 2007 det er ikke prikker. det er stikklignende, skal på kontroll selv i dag, så kan spør legen, så kan eg høre om eg skal ta henne ned der
Duracellgirl*prøver* Skrevet 14. juni 2007 #13 Skrevet 14. juni 2007 Mie-5 uker på vei: Gutten min tåler heller ikke solkremen og ble sånn sandpapir på kinna... men jeg har funnet ut noe som hjelper. Kjøp en krem på apoteket som heter locobase. Det er en fet krem uten parfyme. Kinnene til gutten vår ble helt fine igjen bare på non timer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå