gry78 prinsessa er kommet! Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Er i uke 18 nå, men syns jeg kjenner så lite liv! Er annen gangs, å jeg kjente liv sent forige gang oxo, men er det ikke vanlig å kjenne liv tidligere m nr 2?
Miss L å di Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Noen gjør vel det, men langt i fra alle... Viss morkaken ligger fremme så kjenner du det jo senere. Bare vent et par uker til så sitter nok sparkene tenker jeg c",)
gry78 prinsessa er kommet! Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2007 Takk for svar.. blir litt bekymret vet du, men nå er det ny ul om ei uke, så blir vel beroliget da håper jeg!!
prøvekluten+3små Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 tror jeg ikke du ska tenke så på..kjente ikke liv med noen av mine før i uke 19/20 jeg,og dette er nå min 3. eneste grunnen til at de sier andregangs kan kjenne tidligere,er fordi vi vet hva vi skal kjenne etter,så vi gjenkjenner det fortere..men har jo og med morkakeplassering å gjøre..jordmor på min ul sa,at det var egentli ikkeså vanlig å kjenne noe før uke 18,fordi babyen enda er så liten,så hun var forundra over alle de som kjenner noe i uke 13 osv.. vil tro d kommer litt an på babyen sjøl og da..de to første gangene mine,var ungene ikke av det mest aktive slaget..og det kunne gå dager mellom hver gang jeg kjente noe..ikke hjalp det å prøve å fremprovosere heller...mens med denne 3. luringen! bare å trykke lett på magen det,så er hun der med en gang,og drikker man en skvett,så blir hun hvertfall vill i nikkersen! ikke liker hun at jeg ligger på sida heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå