prøvekluten+3små Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 hihi,fikk så lyst på boller jeg,så nå står en deig i ovnen og hever;o) noen andre som baker/skal bake boller i dag?eller som rett og slett lei så frista av denne tråedn at det var ut å kjøpe mel og gjær? namnam..vaarme nybakte boller med rosiner i *hehhe*
PintSizedDictator Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Skulle bake boller ja, men det blir vaffelsteking istedenfor;) Får besøk av en veninne snart...og så fikk eg lyst på vaffler med rømme:D
hit og dit Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Årh, no fekk eg virkelig lyst på skuleboller. Det skal eg bake i måro etter eksamen. Nam nam nam. Hmmm, eller skal eg mase på mannen så kan han bake idag. Du frista meg skikkelig no. =) Kos deg med bollene dine
gry78 prinsessa er kommet! Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Dårlig gjort altså!!!! vil å ha bolle!! hehe
prøvekluten+3små Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2007 hahha,ska bli spennende å se om mange lar seg friste av denne;o) litt slem nå,jeg vet,men kjeder meg så inni huleste,så måtte finne på no;o)
enpå3ogenpå1 Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå VIL-OGSÅ-HA-BOLLE-NÅ!! Og skolebrød! Og sjokoladebananer.......som jeg så noen hadde som nick. nammis :-) dårlig gjort å friste en stakkar på jobb... ;-)
prøvekluten+3små Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2007 ..forresten,for de av dere som ikke har prøvd de berømte curlybollene,så anbefales de! de var virkelig gode!
Vienn@ Skrevet 14. juni 2007 #10 Skrevet 14. juni 2007 Her blir det bollebaking i dag Vanlige boller med melkesjokolade inni, ungene er heltfrelst på de ( jada.. moren å ) ) Har tenkt å lage en del og fryse ned så jeg har te etter småen har sett dagens lys!
prøvekluten+3små Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 14. juni 2007 søk på curlyboller øverst til venstre i menyen..velg forum i rullemenyen:o) det er vanlige boller egentli,bare en veldig bra oppskrift!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå