Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Eller blir han bare holdt til fange der nede i bunkersen? Og hvem var de som allerede var der? Er så mange flinke Youtube-brukere her inne som er myyyye bedre i engelsk enn meg...
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Ja han dør, i alle fall i følge mannen min. jeg sovna under episoden jeg skjønner du.. hehe
PintSizedDictator Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Tror han dør..Leste ett sted at flere av de gamle karakterene vil dø før serien e over...men spennende som fy da...gleder meg til neste episode;)
suza + 3 små Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Ja han stenger seg selv inne i bunkeren og drukner.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 men de to damene, var det vakter for the Others?? Håper jo i det lengste at alt ordner seg... At de kanskje er på lag med Charlie og hjelper han.
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Neida! Sorry, men Charlie dør.. Det samme gjør de to "vaktene" Men han derre ekle russerfyren, han klarer seg IGJEN! Hvordan gjør han det? Hehe! Gleder meg til mer! Jeg er vel en av de få som ikke er lei meg for at det skal vare til 2010 Synes det er spennende ennå jeg!
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 slutten på neste episode er ganske sjokkerende... jeg forstår ikke hvor de skal gå herifra.... trodde lost skulle rundes av ganske raskt jeg? (en sesong til ellernoe?)
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 14. juni 2007 #8 Skrevet 14. juni 2007 Nei, de skal holde på til 2010 faktisk! Er helt enig med deg Fylt opp til desember.. Blir spennende og se hvordan de skal gå videre.. MEN, jeg har mine mistanker.. Først så drøyer de nok den hentingen LENGE!!!!! For det andre... har du sett "The Nine"??? En nokså ny serie på tv3... Der handler serien om ett bankran... DVS.... livet ETTER bankranet, også får vi se en liten snutt av hva som skjedde i det bankranet for hver episode.. Er jo ikke sikkert da, men er mulig det blir noe slikt på LOST? At de blir reddet nå, også får vi se livet ETTER øye, med små utholdelige snutter om HVORDAN de ble reddet i hver episode! Hehe.. Jeg kommer til å drepe meg i spenning ihvertfall!
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #9 Skrevet 14. juni 2007 Har dere sett "The Truman Show" med Jim Carrey??? Er så redd om de skal avslutte hele LOST med å si at de bare har blitt filmet med skjult kamera for å se hva de gjorde når de kom på ei øde øy med spesial-effekter eller noe... Huff da blir jeg skuffa =( hihi... Men så tror jeg også at det er for mye løse tråder her og der at de kanskje ikke klarer å flette alt sammen igjen til slutt, ang. de innfødte, de nye, Ben, han russeren, den svarte skyggen, lydene i jungelen, a de ser syner, osv... MEN - gleder meg ufattelig mye fremover til alle episoder jeg også =) Når jeg først har stt så mye så må jeg få med resten også... og husk det er bare 3 år igjen - det er ikke så lenge... er jo akkurat 3 år siden første sesongen var også ikke sant...
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 14. juni 2007 #10 Skrevet 14. juni 2007 "The Truman Show" med Jim Carrey hehe! Det går jo ikke! Hva med dødsfallene ? De kan ikke ha ett eksperiment med DØDSFALL jo... Og det er ganske mange som har daua nå! Det ER mye løse tråder ja, men jeg synes de har begynt og løse litt opp i dem allerede jeg da Det med the other, hvem de er, hvorfor de er der...osv osv! Er fremdeles MYE uløst da men... Ting kommer! Er vel derfor de trenger 3år på det! hehe Svarte skyggern ja, ikke engang the others vet HVA det er.. Og hva med ISBJØRNENE på en sydhavsly? Eller den DØDE faren til Jack.... Eller sammetreffene med tallene, det miniflyet med heroin som var broren til han Negerpresten(er dårlig på navn) Nei, de har MYE og forklare!
Teltpluggen Skrevet 14. juni 2007 #11 Skrevet 14. juni 2007 De to som allerede var der, var der for å passe på at signalet fra hun franske ikke skulle bli brutt.. Charlie dør, og det er sååååååååååååååååå tragisk!! DIGGER ham:P jeg tror de kommer til å ha i alle fall en sesong der de viser livet etter øya. For vi har sett flashback det Jack snakker med Kate ETTER de har kommet hjem, for han sier "We have to get back to the Island, kate.. We did something wrong. We're MENT to be there.. We have to get back".. osv.. Så jeg tror de kommer til å ha en sesong der også. ellers skal serien visstnok gå til 2010. OG! jeg kan anbefale ALLE som liker lost, å se på nye serien "Heroes" Det er fra samme produsenten som laget lost. Er ikke samme handlingen, men heeeeerregud så spennende:P
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #12 Skrevet 14. juni 2007 Jeg tror IKKE han dør! Kommer jo en sesong til og regner med at det skjer et mirakel eller noe at han blir hentet ut før det er for sent. Vi får jo kun se at han mister bevisstheten... Jeg tror det ordner seg!!! *håpe, håpe*
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 14. juni 2007 #13 Skrevet 14. juni 2007 Den tviler jeg på Anonym!! MEN... jeg HÅPER du har rett=) Hehe...
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #14 Skrevet 14. juni 2007 Ja mulig jeg er litt vel optimistisk nå, men tenker at han er vel ikke mer dau en Locke var
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #15 Skrevet 14. juni 2007 *hehe* Du sier noe! Men Locke overlever jo tydeligvis alt.. han har jo en egenhealing da!! Han russern og.. FAEN hva HAN overlever!!! hehe
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 14. juni 2007 #16 Skrevet 14. juni 2007 Oi, jeg bomma på lagreknappen! Ble visst anonym! Jaja... da har vi prøvd det og Det var ihvertfall meg som skrev:)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #17 Skrevet 14. juni 2007 Hehe, ja han overlever jo det meste og den serien er jo ikke akkurat den mest realistiske så satser på at Charlie og overlever. Vil jo ikke at han skal dø!
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 15. juni 2007 #18 Skrevet 15. juni 2007 nei.. søte charlie får ikke lov til å dø. det har jeg bestemt!!=P
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #19 Skrevet 17. juni 2007 Charlie dør i en ubåt. den blir sprengt fordi en av de i others smetter inn en granat. Det her vet jeg fordi svigerfar fra cananda har sagt det..
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #20 Skrevet 17. juni 2007 Jeg er litt lei av at Locke overlever alt jeg, herreguud han ble skutt men det er helt greit! Han tygger vel ut kula og syr seg sammen men strå og gir seg selv blodoverføring fra en bille... Lever litt i håpet om at Charlie overlever han og. Men skal LOST faktisk holde på til 2010??
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #21 Skrevet 17. juni 2007 Meeeen jeg så jo egentlig Charlie nesten død men er jo ikke sikkert det stemmer da, han har jo kommet tilbake fra de døde før. Når de others hang han opp i det treet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå