prøvekluten+3små Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 åssen merka dere at det var det som var på gang? jeg plages av følgende til tilder,og oftere nå i det siste: - vondt i halebeinet og sete,akkurat som noe er løst på en måte - sitter/ligger jeg i ro lenge,er det så vidt jeg kommer meg opp igjen,og det spes på litt harde stoler - "låser" seg når jeg bøyer meg ned og skal bøye meg opp igjen -går jeg lenge,og så setter meg ned,er jeg ødelagt resten av dagen - konstant ganske stiv,nesten som når man har trent ..er dette bekkenløsning,og bør man foreta seg noe?evt hva?
Skurvelurven Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Dette høres akkurat ut som sånn som jeg har det for tiden. Har fått henvisning til fysioterapeut av legen, for hun var usikker på om det er bekkenløsning eller om det er muskulært. Ta deg en tur til legen, for uansett hva grunnen til smertene dine er, finnes det grep man kan ta slik at det ikke blir verre.
sol og varme Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Det kan høres ut som bekkenløsning, få en henvisning til fysioterapi - du har krav på gratis behandling i hele svangerskapet og til og med 6 måneder etter fødselen. Ikke ta for mye støvsuging o.l. husarbeid -det kan gjøre ting verre...
prøvekluten+3små Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2007 åssen gjør dere det evt med jobb da? er aktivt sykemeldt i barnehage jeg..dvs,jeg må jo være der litt og,selv om jeg kommer og går stortsett som jeg føler for..men merka i går at det er ikke den beste jobben å ha ryggvondt i ..
Trønderjente82 Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Jeg har det også slik, men fikk kun henvisning fra lege om mildere bekkenløsning og ikke bekkenløsning med gangvansker. Det er kun hvis du har gangvansker at du får det gratis, hvis ikke må du betale:( Dustelege...
Minigull07/11 Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Kan man få fysoterapi gratis? Jeg har forferdelig vondt i korsryggen og høyre lysk! Får aktiv sykemelding når jeg skal til legen på onsdag.. Nå orker jeg ikke mer.. Sukk.. Sover så dårlig om natten pga dette også..
prøvekluten+3små Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2007 så teit! hva er evt pris å betale da?200 kr gangen som til vanlig fysioterapi sikkert? lurer så på åssen jeg ska gå frem videre mht jobb og sånn jeg..om man kan fortsette aktiv ut sv.skapet,eller om man blir 100% igjen? man får vel ikke aktivt ubegrensa kanskje?noen som veit?
**JIPPI** Skrevet 14. juni 2007 #8 Skrevet 14. juni 2007 Jeg fikk påvist bekkenløsning av fysioterapeut da jeg var 2 mnd på vei. Jeg ble 50% sykmeldt med den gang, og dette har fungert kjempefint for meg! Er nå 4 1/2 mnd på vei, og fungerer fint både på jobb og hjemme. Anbefaler på det sterkeste å prøve prosentvis!!
prøvekluten+3små Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. juni 2007 det kan jeg ikke da jeg sliter med uregelmessig kvalme her i tillegg...så sånnsett bør jeg vel bare fortsette i aktiv
Trønderjente82 Skrevet 14. juni 2007 #10 Skrevet 14. juni 2007 Ja det er 200-300kr gangen, også må man vel 1-2 ganger i uka sikkert. Huff... Sliter du med kvalme enda? Det må være slitsomt og særlig når du har to barn fra før som krever sitt. Kan ikke si jeg misunner deg det der.
prøvekluten+3små Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 14. juni 2007 går greit så lenge jeg tar det noenlunde med ro da:o) og guttene er som sagt veldig snille av seg..ikke mye hyperaktivitet her;o) men tærer jo litt på psyken da,at alt skal være så vanskelig denne gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå