Gjest otilie79;) Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Bytt bleie så ofte som mulig, la ha gjerne gå uten bleie ei stund, bruk rent vann når du vasker han. Acos Babytalc salve er også veldig god!
En_av_hver Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Eight Hour Cream fra Elisabeth Arden. Junior hadde slike sår ogte da han var liten og det var det eneste som hjelp her i huset. Og det hjelper fort ;-) Funker på alt som er av sår, solbrenthet osv...
nr2eprins Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Hei. På appoteket selger de en sånn liten burnkit( i tilfelle brannskade) Salven i den pakken gjorde underverker for sår stump. Så forandring fra om kvelden til neste morgen. Ellers pleier jeg å bruke potetmel, bra det også.
It's all about me Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Jeg sverger til Mesoft fuktet i vann og babyolje under rengjøring (oljen gjør så bæsj slipper lettere og du slipper å ta i for å fjerne det, samt bløtgjør huden) Og en godt dæsj talkum etter hver bleieskift. Lillegutt har aldri vært sår igjen etter at jeg begynte med det.
så var vi 4 Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. juni 2007 ja jeg bruker kun mesoft, er utrolig bra Er det uansett hvilket talkum-merke jeg velger?
It's all about me Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Jeg kjøper det de har bak disken på apoteket. Det er uparfymert og har en grei boks å bruke. Koster litt, tror det var 72,-, men den varer en evighet og er verdt hver krone for å at lillegutt skal ha en fin stump )
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 14. juni 2007 #8 Skrevet 14. juni 2007 mye lufting og potetmel... min hadde åpene sår på rumpa...brukte potetmel, og huden var som ny etter 2 dager!
så var vi 4 Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. juni 2007 Ja rumpa er verd å bruke penger på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå