SOMMER :) Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Sist gang hørte jeg aldri noe om stripping. Jeg ble heller aldri underlivsundersøkt, ikke før jeg kom på sykehuset med rier. Jeg gikk 10 dager over termin. Syns jeg leser så mye om stripping her inne. Når kan man bli strippet? Er det noe dere ber om eller er det jordmor som foreslår det?
jordbærsjokolade Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Jeg var hos jordmor en dag over termin, og hun selv foreslo stripping!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Er det mulig at jordmor vil strippe når det er to uker til termin?? Eller blir det kun utført rundt termin og på overtid??
jordbærsjokolade Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Jeg tror ikke hun stripper hvis det ikke er en god grunn, at barnet er veldig stort eller liknende. Men jeg vet ikke da!
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Jordmor på fødselforbrende kurs her, anbefallet oss å absolutt ikke bli strippet om det ikke var høyst medisinsk nødvendig... det gjør vondt og er sjelden veldig effektivt i følge henne.
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Jeg ble strippet første gang da jeg var 39+1, jm ville ikke gjøre det før. Det er med på å fremskynde modningsprosessen, etter hva jeg har forstått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå