Gå til innhold

Hei alle junidamer!!Hvordan er det med dere.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg kommet til uke 39 og leter etter tegn på at ting er i gang..

Har et helt forskjellig svangerskap nå enn det første,så jeg føler meg så usikker..

Har vært plaget med masse kynnere denne gangen(startet tidlig) men nå er de blitt kraftige,men har hatt det et par uker nå så jeg tenker ikke på det som et fødselstegn nå..

MEN så har jeg fått såå vondt i skambeinet (2 siste dagene) men ikke konstant vondt,men vondt når jegh reiser meg og går?? Noen som har det samme?

Pluss at dobesøkene er oppe i 4-5 ganger pr natt nå?? Har ikke vært oppe på do på natters tid før uke 37 så jeg bør vel ikke klage;o)

Ellers har det begynt og svi litt når jeg tisser?Kan det være normalt ved slutten? Finner ikke noe galt på urinprøven min og jeg har ikke utflod eller kløe så tror ikke det er sopp heller..

Ellers hvordan er formen deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hoppet inn i uke 41 og har termin I DAG!!! Masse murringer og vonde kynnere i natt. Måtte opp og gå litt, men det skjedde ikke noe mer. Hadde heller ikke vonde kynnere i sist svangerskap, så jeg merker at jeg tror det er i gang hver gang jeg kjenner noe som gjør vondt nå. Spenningen går virkelig i bølger denne gangen.

Jeg er også oppe mange ganger om natten - minst 3. Og har bekkenløsning som gjør vondt i skambeinet og venstre bak. Tipper det er hormonene dine som gjør fri bane til bebien og at det er derfor at skambeinet sliter litt.

I dag hadde jeg også litt sånn slimete utflod (eh) og det MÅ jo være et godt tegn.

Og så må jeg bare si at Panama er et vakkert land!!!!!!!

Skrevet

Uke 41 her i dag. Formen er bra, er veldig trøtt og blir fort sliten i ryggen, eller supert.

Har hatt stikninger/murringer en stund nå. Jordmor konstaterte 5 cm åpning som lett kunne tøyes til 8 cm. MAO må jeg fort til føden når jeg merker det minste tegn. Dette går trolig fort!

Sist fødsel ble jeg satt i gang, så dette med å gå å vente slik er nytt for meg. Har ingen feeling met at noe er i ferd med å skje..

Skrevet

heihei.

formen er bra, er takknemlig for at det er mindre varmt nå!!

Har litt ødem, litt protein og blodtrykket har gått opp, så jeg ønsker veldig at denne fødselen skal starte snart, ellers skulle jeg nok kunne smurt meg med litt tålmodighet til..

er i 39uken nå.

Hadde tegningsblødning på mandag, men får bare en og annen ri eller rielignende ting (er jo førstegangs, så jeg kan jo bare gjette) innimellom, ikke noe regelmessig.. men vondt er det iallefall.. så en kan jo håpe:)

Skrevet

Formen er upåklagelig, faktisk... Og har fått gode nyheter hos jm i dag,- har 2 cm åpning,tappen/halsen er avflata og jeg er moden. Det mangler bare rier! :)) Så jeg er veldig optimistisk her!! :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...