Gjest otilie79;) Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Hvor lenge gjør det vondt i magemusklene? Og når hun sier (skriver det slik hun sier det siden jeg ikke har aning på hvordan det skrives) vørdøbrei by vørdøbrei... mener hun da ryggvirvel? Og er tårså rompa?
Odine! Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Torso er overkroppen. Hvis man ruller seg nedover når det blir sagt "Vørdøbrei", så betyr det nok ryggvirvel.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 det skrives nok sånn... hihi hva mener du med hvor lenge det gjør vondt? det gjør "vondt" hver gang jeg trener. har gjort det noen måneder nå. men utrolig deilig etterpå, da ) høres jo logisk ut at det er det det betyr... men er ikke sikker... bare hermer etter de på tv, jeg... hihi
Gjest otilie79;) Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Ja, prøver å herme jeg også, men de øvelsene er litt tøffe. Blir noen Dagny øvelser imellom. Dere som har gjordt det ei stund... Når ser dere resultater? Og hvor ofte trener dere? Har trent 20 min to dager, og i går tok jeg nesten hele den lange disken... Men tror jeg skal holde meg til 20 min disken ei stund til hihi:o)
Mille** Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Jeg har trent til og fra i 3 år nå, noen perioder har jeg ikke trent i det hele tatt, vært gravid og sånt. Men jeg merket forskjell etter 10-12 ganger, og nå er det utrolig forskjell. Ser magemusklene, og har fått fastere rumpe. Fikk det ultimate komplimentet fra mitt 12 årige tantebarn nå i syden, hun klapset meg på rumpa og så sa hun "oj, du har jo stram rumpe jo!" Lever lenge på den!! ;o) Jeg var stiv og støl de første 3-4 gangene, nå blir jeg aldri støl. Ville holdt meg til 20 minutters videoen helt til du mestrer alle de og føler du får effekt, da kan du gå over på 1 timers videoen en gang i uka f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå