dårligoppfinnelse Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 ...så nå skal jeg skryte av de flinke;) Flere av hundeeierene i nabolaget passer på at ikke hundene tisser på hekken og gjerdet, plukker alltid opp etter hunden, har de i bånd, tar de på plass når de møter andre. Binder de aldri ute, går lange turer flere ganger om dagen, forklarer barn hvordan de skal klappe den;)) Det er flinke hundeeiere det;))
A4 Husmor.... Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Enig med deg, de aller fleste er flinke til å ta hensyn. Det er verre med katter, ingen som plukker opp etter dem eller har dem i bånd.
Gjest irismor Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Mange flinke hundeeiere men de forsvinner når det bare blir fokus på de dårlige. Men katter er noe herk. Får jeg tak i katta som suser rundt i nabolaget her så blir den sendt til de evige jaktmarker via veterinærkontoret. Den pisser ned alt av puter på veranden (vogna til snuppa er vel neste pissoar), legger seg oppi vogner osv.
Gemini77 Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 KOselig med litt positive vinklinger på hundeeiere også! Takk for det! :-) Jeg tar ALLTID opp hundebæsj, lar ikke hunden tisse hos andres private eiendom. Har hunden på plass når vi møter andre etc..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå