Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg vært inne til kontroll på sykehuset...

Jeg ble fortalt at jeg skulle få ekstra oppfølging under dette svangerskapet iom. At jeg fikk tidlig preklamsi under forrige. Så fikk jeg brev om at det ikke var behov for noe ekstra kontroll på meg før i uke 32. Forrige gang startet det i uke 28, og jenta vår ble tatt med keisersnitt i uke 35. Hun var da 1800 gram.

forige helg begynte jeg å kjenne meg noe uvel.. Trykkende hodepine og svimmel. Var inne og leverte urinprøve og tok blodtrykk hos jordmor på man. Ant. Til proteiner i urinen og økt blodtr. Ble sent på sykehuset av jordmor, og lå inne til observasjon i ett døgn. Nevnte at jeg hadde fått brev om at jeg ikke skulle inn før i uke 32. Og da sa de at det må ha vært en kommunikasjonssvikt noen plass. Jeg skulle ha blitt satt opp på kontrolltime før. Er nå i uke 26.

Prøvene mine viste seg heldigvis til å være fine, men jeg sliter fortsatt med trykkende hodepine og litt svimmelhet. Så nå skal jeg oftere til kontroll. Men, nå er de iallefall klar over meg... Blir egentlig ganske frustrert over helsenorge til tider.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare ønske deg lykke til med svangerskap og fødsel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...