Gå til innhold

angående ultralyd termin..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan en ultralyd termin være 3 uker feil? jeg har vært 4 ganger på ultralyd å fått samme svaret hver gang på hvor langt jeg var på vei.. kan den fremdeles være feil da egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok lite sannsynlig at terminen er feil hvis du har sjekket det tre ganger på ul:)

Tror du ikke den stemmer? Mener du at du er lengre på vei?

Skrevet

okei.. nei jeg vet ikke.. uregelmessig mens og bruk av angrepille og lignende.. så bare lurer på om jeg kan stole på UL-terminen..vet ikke om de ser forskjell på 3 uker fra eller til jeg...?

Skrevet

Jeg er 13+0 i dag og har vært på 3 UL,der satt de meg lenger frem en jeg selv mente jeg var,jeg er ganske sikker på min termin for jeg brukte EL tester,legen sa en gang til meg at flyttet de markørene bare noen få millimeter så fikk de ett helt annet svar. Kan hende at pga jeg var når jeg var på UL så var det ganske tidlig,kan hende at det er lettere når man er lengre på vei. Skal på UL i dag igjen,lurer på hva de sier denne gangen.

Skrevet

Solstrålen har ikke du termin den 22.12? da er du 12+6idag...jeg har også termin på den dagen:)hehe

Skrevet

Hei. sist jeg fødte,fikk jeg på termin.... ultralydterminen:)

Skrevet

Gikk 9 dager over sist

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

De ser forskjell på 3 uker, og har du vært på 4 UL-er og alle har sagt ca det samme, så er sjansen for at UL tar feil megaliten. Selv har jeg uregelmessig mensen, så jeg blei satt tilbake 3 uker med snulla...var på 2 UL som begge sa 3 uker i forskjell fra mensterminen, og da tok UL rett!:-)

Skrevet

Jeg fikk også forandra terminen etter ultralyden, selv om både siste mens og forsåvidt siste eggløsning var sikker. UL termin går etter hvor stort fosteret faktisk er, hvor langt det har kommet i utviklinga. og det er jo individuelt. Jeg ville ha stolt på UL terminen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...