Gå til innhold

Litt rosa på papiret i 3 dager


tarante - keisersnitt 29/1

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er litt bekymra fordi jeg har fått rosa på papiret 5 ganger i løpet av 3 dager nå. Det virker som det kommer hvis jeg hoster og jeg kjenner det strekker seg veldig i livmorbåndene, men flest av gangene har vært etter hard avføring. Vet at blodkar kan sprekke som følge av at slimhinnene er skjøre når man er gravid, og håper selvfølgelig at det er grunnen. Har hatt to SA før denne graviditeten, men det ligner ikke på starten av de heldigvis, og ingen smerter har jeg! Skal på tidligere oppsatt UL i morgen, og da håper jeg de finner liv og at de ser hvor blødningen kommer fra.... Er 6+0 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du får ha lykke til og fortelle hvordan dt går.....er ikke moro og miste nei.....har vært ute for dt selv,men gikk bra til slutt....mistet mellom guttene mine jg....har nå en på 3 år og en på 9 mnd og venter nr 3 i februar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tarante,

 

Dette kommer til å gå bra,og om det er som du sier med at det er når du nyser ect. så er det nok sprukne blodkar.

 

Hvordan er formen din? fortsatt graviditetstegnene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomene er her hele tiden. Puppene er så ømme at det er forbud mot å komme nærat de + at jeg kjenner stadig nye syptomer. Må oftere på do nå, kjenner det strekker seg mer i livmorbåndene, mer uren hud osv... Så jeg har egentlig en god følelse for at dette skal gå bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal du se det gjør det også...

Ta å prøv å gled deg til i morgen.

Hvor lenge måtte du vente før du fikk UL time.

Fra du var hos fastlegen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var allerede oppsatt på UL. Var hos fastlegen min tidlig i svangerskapet pga diabetes og høye blodsukkerverdier. Det var han som henviste meg til UL, og siden de ikke kunne se noe forrige torsdag skal jeg tilbake i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fastlegen min er så opptatt, så jeg fikk ikke time før 27. Da er jeg nok rundt uke 6(tror jeg), men å da begynne å vente på å få komme til Ul(i ferietider) tror jeg blir vanskelig, så jeg får ringe legen å få han til å lage en henvisning den dagen., så slår jeg to fluer i en smekk.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...