Gjest Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 har bestilte start packen igår... hørte maaasssse om de, så venter spent.. men det jeg lurer på : hva er egentlig big deal'en med ID makeup (ja, skjønner det er naturlig osv) men er det noe spesielt utover det??
katlinka Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Foundation og alt er i pulverform, det smelter inn i huden, veldig lett å ta på, ikke klissete, du får masse glød, ser naturlig ut.
'utakknemlig bitch' Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 jeg er den typen som aldri sminker meg.. rett og slett fordi jeg ikke får det helt til, føler det blir mye kliss og unaturlig.. med ID får jeg det til, er enkelt og raskt å få på, huden blir bedre og er naturlig. i tillegg får du solfaktor i sminken som er greit nå om sommeren (spesielt for meg med så lys hud)
nr2eprins Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Hva er dette da?? Har du en link så det går an å se på denne pakken. Høres spennende ut
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 http://www.bareescentuals.com/ jeg bestilte fra ebay (rådyrt å kjøpe her)
nr2eprins Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Ok. Takk for tipset... Skal ta en kikk jeg:O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå