dama Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 og er nå på vei til barnehagen sammen med storebror på snart 9... hun har fødselsdag i dag og har med seg en ny drikkeflaske i sekken og nyankomne lus i håret..... -druknet i lusekur seff..... husker jeg også måtte ha lusekur i håret en gang jeg hadde fødselsdagsselskap.. alltid like moro det der.... og nå kjenner jeg at vi har brukt opp kvota vår på lus for resten av livet.. storebror hadde det hele tre ganger nå i vår.. lusa gikk på en voldsom rundgang i klassen hans.... jippi
Mille** Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Grattis med 4 åring! Stakkars, har man fått lus på fødselsdagen sin så fortjener man jammen 4 muffins til frokost. VI har aldri hatt lus her hjemme *bank i bordet*, heldigvis. Høres ut som litt av et styr...
dama Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2007 vi fikk det for første gang her i vår, og sønnen går i tredje klasse, så vi har klart oss ganske lenge.... men nå er jeg drittlei.... og så har det klødd ganske lenge i hodebunnen min også.. og jeg har gredd og gredd for å sjekke om det er det det er... men er kommet til at det bare er tørt oppi der... har hatt god grunn til at det skal bli sånn i det siste.... men nå kjenner jeg at jeg blir veldig usikker igjen.. og så klør det seff enda mere nå..... orker ikke detta lenger!
Mille** Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Huff, tror sånn kløe er litt psykisk jeg, kjente det begynte å klø litt hos meg også nå! ;o) Trøsteklem
nr2eprins Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Gratulere med 4 åring i hus ) Håper du er kvitt lusa...
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Grattis med 4 åring:) Gå hjem lusa!! hilsen Johanne snart 3 år hehehehe
dama Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2007 :-) hilse Johanne og si at de sprang avgårde med en gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå