Gå til innhold

Kjennes som jeg har betennelse i hele kroppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med ryggen. Går regelmessig til fysioterapi. De siste dagene har jeg imidlertid hatt noen plager som jeg ikke har hatt før.

Det er betennelseslignende smerter - strålinger. Først og fremst i ryggen, men også andre steder... For eksempel hvis jeg skjærer brød- da får jeg de samme smertene i hånda.

Og nå gjør det vondt i skuldra- utover i armen.

Plutselig kan jeg kjenne det i beina også...

Det er ikke uutholdende smerter- men de er der hele tiden. I går kveld hadde jeg så vondt i nakken og bakhodet at jeg ikke klarte å sitte. Måtte legge meg.

Ibux 600mg ser ikke ut til å hjelpe...

Hva kan dette være??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja for hos legen får man jo virkelig hjelp... Neppe. Jeg spørr jo i bunn og grunn om noen har opplevd noe lignende, ikke sant? Skjønner at jeg ikke nødvendigvis kan stole på svaret jeg får.

Skrevet

Hvis du har medisinske problemer som gir smerter og ubehag, så burde du heller kontakte helsevesenet enn å få fjerndiagnoser fra folk som ikke har greie på det.

Skrevet

Jeg kan legge det ut på skravle for deg, hvis du vil?

Skrevet

Hvorfor iall verden skal du det? Jeg er da fullt klar over at jeg ikke får noen diagnose inne her, er bare interessert i om noen har opplevd lignende.

I helsevesenet får man ikke hjelp uansett. Skal man få noe hjelp, må man fortelle legen hva som er galt selv.

Skrevet

Ok. Da legger jeg IKKE ut på skravle. Lykke til.

Skrevet

Hærreguuuud Supergyda. du må da ikke finne på å være hjelpsom !! *ler*

Skrevet

Nei, det var en tabbe. Det skal jeg aldri gjøre igjen :-)

Skrevet

hei. Selvfølgelig får du hjelp av helsevesenet, du må jo gå til legen! Kan det være en form for revmatisk sykdom du har?

Skrevet

Jeg har selvfølgelig vært hos legen. Senest tidlig på denne uka, men det var før disse plagene startet. Tørr ikke ringe nå igjen. Blir ikke tatt på alvor.

Skrevet

Vet ikke hvor du bor og hvor mange leger det er der. Men hvis du har mulighet, så skift fastlege og finn deg en som tar deg på alvor.

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

Har du tatt en crp...?

Hadde sånn lignende smerter i fjor jeg og, ingen tegn til infeksjon så jeg fikk bare paralgin forte for det.. Gjrode at jeg beveget meg mer og etter en ukes tid var det ikke like vondt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...