Gå til innhold

Helvetes forbanna hundeeiere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva faen skal de med hund når den likevel må stå på verandaen og hyle i time etter time?! Bor i borettslag og det er flust av hunder som blir plassert ute på verandaen i evigheter mens den står å hyler, bjeffer og piper. En kveld måtte jeg ringe politiet for å få de til å finne ei bikkja som var satt ute på verandaen. Da hadde den hylt og bjeffa fra kl 19 til kl 23. Og den fortsatt helt til kl var over midnatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er noen hundeeiere som ikke skulle hatt hund..

også helt til midnatt da, hjelpes...håper polityiet gjorde noe med måten de behandlet den hunden på!

husker da jeg gikk høygravid med Thea..så gikk jeg en tur..så kommer en stor bikkje løpende mot meg og hoppet rett på meg..de hadde den ikke i bånd. Jeg skvatt til å fikk armen min slik at jeg fikk dyttet den vekk! så ble eierne sure! bare gikk videre jeg...

Skrevet

Ikke klag på alle hundeeiere, faktisk noen av oss som har vett i skallen og folkeskikk;)) Har selv en nabo hund somm bjeffer time etter time ute i hagen og ingen eier å se, og det er utrolig irriterende og dårlig mot hunden.

Gjest irismor
Skrevet

Har dere påpekt problemet ovenfor styret i borettslaget? Kommer ingen vei hvis man ikke skriver et klagebrev til styret. Gå gjerne sammen med flere naboer, sikkert ikke bare du som plages av dette.

Skrevet

De setter vel ut hundene i god tro om at de har det bedre i friluft enn inne i leiigheten. Kanskje de ikke vet at den bjeffer.

Følg med på det der du, for det er jo ikke bare til sjenanse for deg, men kan jo også være til fare for hunden. Feks. sola, varmen etc om det ikke finnes ly i skyggen. I desprasjon kan den jo hoppe ut etc, etc,,,,

Ta det evt opp i styret etc i borettslaget så kanskje det blir en slutt på det.

Skrevet

Har snakka med styret, men hvis man er så heldig å få tak i styret er de ikke tilgjengelig. Og det er ingen som kan unngå å høre de hundene med mindre de er døv eller dratt hjemmefra. Og ingen med vettet i behold stenger ett dyr ute på en 3 kvm veranda for en hel dag mens de er borte. Og jeg generaliserer heller ikke, jeg snakker om de hundeeierne som bor her. Jeg har selv 2 hunder og jeg lar aldri de stå ute å bjeffe, både av hensyn til dyrene og naboene.

Skrevet

Jeg har hunden min ute i luftegarde eller i line når jeg er på jobb.. Han har hundehus og allt han kan trenge, nå skal vi bygge gjerde rundt hele hagen så han kan være der=)

Han HATER å være inne alene, så trives best ute når vi ikke er her.

Har en nabo hund som er ute hver kveld etter jeg har lagt meg og den bjeffer og bjeffer!!! grrr...

Det er skikkelig plagsomt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...