nepomuk Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Har ei tulle på 2 år som har kastet opp en del i natt. Hva kan/bør jeg gi henne av mat? Almenntilstanden hennes er ok nå, og hun vil gjerne ha mat. Jeg har gitt henne litt loff uten pålegg og litt farris, men hun spør etter melk... Pleier jo alltid få det om morgenen. Er det dumt å gi melk? Ga henne litt eplesaft for halvannnen time siden, og den kom i retur en halvtime senere... Er veldig uerfaren på dette med oppkast hos barn. Første gang på hennes 2 år.
dårligoppfinnelse Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Ikke melk om du ikke vil hun skal spy mer;)) Marie kjeks, loff, pasta, ris er veldig bra, lite men ofte. Bland eplejuice og farris 50`50, men gi bare litt av gangen;) God bedring til lillemor.
så var vi 4 Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Gi vann i små mengder og kjøp noe som heter GEM på apoteket for å få i henne nok salter. Var det jeg fikk beskjed av hos hs. Martin nekta å drikke den der farris/eplemos blandinga (og jeg skjønner han godt *blæh*)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå