Gå til innhold

Dager igjen??14.Juni 2007

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

55 dager til termin 8 august:)

Skrevet

53 dager igjen til termin... å det har gått så kjempefort til nå! lurer på om de neste ukene går like fort...? =)

Skrevet

Føler med deg coolmommy, jeg var så sikker på at nå skjedde det noe siden du fikk rier i går. Høres virkelig ikke noe gøyt ut!! Kroppen er en luring innimellom som liker å tøyse med hjernen vår :/ Håper Tofoso fikk nå da:)

Går på minus en dag nå. Jeg er ganske sikker på at jeg ender opp med å bli satt i gang. Alle sier at nå må nå den babyen komme snart for jeg er nå så stor at jeg kommer ikke til å gå mye lengre. Størrelsen har da absolutt ingenting å si!! Jeg har ikke antydning til at noen verdens ting skal skje og min mor måtte jo bli satt i gang med sin første. Deprimerende å få så masse telefoner fra folk som må spørre hvertfall tre ganger på termindatoen om noe skjer........... jaja:) En får smøre seg med tålmodighet og heller flire når jeg blir satt i gang og si, hva sa jeg =) Er bedre å ha den innstillingen og bli positivt overrasket om noe skulle skje før.. =)

Skrevet

55 dager igjen! dette er så spennede og lykke til alle sammen.. håper dere ikke må så mye over.

Stor klem

Skrevet

40 daga i gjenn her og:)

endeli høygravid:)

Skrevet

1 dag igjen! Nå krysser jeg spesielt fingrene for coolmommy og dere andre som er på overtid! Håper vi alle "popper" snart (ja,alle oss med termin i disse dager og overtidsdamene..)! Lykke til til alle sammen!!! :)))

Skrevet

4 dager:) Bare 4 dager! Har fått fødeansikt, så i dag skal jeg holde med hjemme:)

Skrevet

Grattis med dagen tess@.

Jeg har hele 80 dager igjen.. men skal si jeg koser meg med det enda :)

Ingen krise eller venting enda :)

lykket til alle som er fødeklare og venter i spenning hver dag :)

Skrevet

61 dager til mens og ul termin...føles som en evighet.

Skrevet

36 dager igjen!

Synes tiden går altfor sakte

Skrevet

44 dager igjen nå.

Skrevet

21 dagar. Skal inn å skifte nick no:)

Skrevet

73 dager igjen her:D:D

Skrevet

Gratulerer med dagen Tess@! :D

Coolmommy: Jeg krysser fingre for deg! Var helt sikker på at det var du og ikke Tosofo som kom til å føde i natt.. Men, jeg tok visst feil. Din tur kommer nok fortere enn du tror! Lykke til!

JEG har 59 dager igjen! Kun 9 dager til 50 og 19 dager til HØYgravid!

Skrevet

Har i dag 60 dager igjen, føler det ikke er så lenge side det var 80, så her går det nedover:)

Skrevet

Huff ja nå har jeg gitt opp.Lillegutt skal sannelig bare være der.Orker ikke mer nå.Men hadde bare disse falske alarmene gitt seg hadde det vært et stort +

Skrevet

Jeg har 44 dager igjen - og har nettopp pakket baggen :)

Skrevet

7 dager igjen her. Gralla med dagen Tess@!

Og lykke til til deg Coolmommy! Håper inderlig det skjer noe der snart.. :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...