Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Mamman min sa at det gjorde veldig vondt iallefall.. Har ikke prøvd det selv, så kan ikke svare og si åssen det er dessverre..
Mockanin Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Kommer ann på det tenker jeg. Husker jeg syntes det var forferdelig ubehagelig i alle fall. Men nå dreiv dem jo og sleit og styra for å få tatt bilde av kulen min fra alle mulige vinkler da.
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Jeg syntes ikke at det gjorde vondt i det hele tatt. Så det er nok forskjellig fra person til person, uansett så tar det ikke lang tid da - så man overlever den evt smerten.
MintCondition Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Jeg syns det var kjempevondt, men dette var før fødsel og amming. Dvs at jeg nå har et annet perspektiv på hva smerte er, etter å ha gjenonmgått en fødsel, haha Etter amming blir brystvevet forandret, så det skal visst ikke gjøre like vondt å ta mammografi av et par halvslappe etter-svangerskap- og-amming-pupper, som av spretne ungdomspupper
prekæs Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Kan gjøre litt vondt. Spørs nok litt hvor i syklusen man er. De klemmer puppen helt flat. Ser egentlig litt dumt ut, hvis man ser humoren i det...
MintCondition Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Ja, det ser kjempeteit ut, hehe...pannekakepupp.
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #8 Skrevet 14. juni 2007 Vondt var det,men ikke så ille som jeg hadde fryktet. Jeg tok mammografi midt i ammeperioden, og det gikk faktisk helt greit.
Espoir Skrevet 14. juni 2007 #9 Skrevet 14. juni 2007 Jeg syntes ikke deg var vondt i det hele tatt. Kanskje jeg hadde grudd meg sånn og skapt meg grusomme forestillinger på forhånd. Ihvertfall syntes jeg det hele var bare blåbær.
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #10 Skrevet 14. juni 2007 Jeg vet ikke helt. Men legen tok ultralyd av puppene mine først, og han mente at jeg ikke trengte mammografi fordi at alt så bra ut. Så det kan jo hende at du slipper...
Lykkepiller Skrevet 14. juni 2007 #11 Skrevet 14. juni 2007 Enn hvis man har pannkakepupper fra før? Og det bare er å slenge dem opp der? Da kanskje det ikke gjør så vondt. "Håper, håper" =)
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 14. juni 2007 #12 Skrevet 14. juni 2007 For meg gjorde det ikke vondt i det hele tatt.De ble klemt,men slett ikke helt flate.En pussig opplevelse,må jeg si;). Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå