Sassy. Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Gir en gaven den dagen en gifter seg eller dagen etter ? Gifter meg fredag neste uke,og kom på nå at det vet jeg faktisk ikke :-) Selv trodde jeg vel at en gav gaven samme morgen som en gifter seg,men ifølge tradisjonen skal en jo ikke sove sammen natta før,og ikke sees før vielsen.... (ikke det at vi har tenkt til det da,men vil jo gi gaven på rett tidspunkt :-D)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Ja, man pleier vel å gi det dagen etter TROR jeg! Er jo ganske romantisk å våkne opp neste dag - som mann og kone og gi sin første gave som et ektepar på morgenen!
Sassy. Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2007 Ja jeg syns det virket mest logisk å gi det morgenen etter en har giftet seg :-) Men så har jeg jo aldri giftet meg før heller da,og jeg kjenner ikke så mange som har giftet seg heller som har gitt morgengave (har ikke fallt meg inn å spørre heller da :-D)
dama Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 vi utvekslet gaver da vi våknet sammen morgenen etter....
dama Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 og så er det visst i følge mannen min en greie på at det skal være hjertformet på et eller annet vis... ogher føler jeg spesielt at det er tanken som teller.... dyre gaver bare fordi de er dyre er absolutt noe av det verste jeg veit... gaven til mannen min kom vel på maks 200 kr tror jeg... men her var det veldig tanken som teller og hele opplegget rundt... blei veldig romantisk og han ble veldig glad... jeg viste på en måte at jeg har vært han oppmerksom og hørt på hva han har fortalt....
Sassy. Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. juni 2007 He he,her har vi ikke kjøpt dyre gaver. Og ingenting gull eller diamanter. Vi får ringer. Og jeg liker ikke smykker og ringer,så vi kjøper en hobby eller bruksting som vi ønsket oss :-D Gubben får en fjernkontroll (he he he he he jepp....) som han har ønsket seg en stund. Var en sånn multifunksjonsting,og vi som har sikkert 10 fjernkontroller,får 1 :-D Og jeg håper jeg får spill til Nintendo DS som morgengave. Jobber en del natt,og da er det greit å ha et spill (litt spillfreak :-D)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Hehe, jeg har heller ikke gifta meg og har faktisk ikke vært i et bryllup. Kjenner noen som skal gifte seg, broren til svogern min, men prater bare me de når de er i selskap som har me nevøene mine å gjøre! Blir nok uansett like fint når du gir gaven til mannen din! =o) Gratulerer på forhånd og ønsker dere lykke til i bryllupet og fremtiden!
Odine! Skrevet 14. juni 2007 #8 Skrevet 14. juni 2007 Morgenen etter bryllupet. Det er vel et slags "takk for i natt!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå