Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Litt utenom tema dette. Min man er vekkreist på seminar med jobben. En kjernekar som alltid ringer hjem og sier hei i løpet av dagen og for å høre hvordan det går med oss hjemme. Nå har han ikke ringt hjem eller sendt melding siden tirsdag morgen. Begynner å bli urolig. Rettere sagt både sint og urolig. Sist han ringte sa han at han skulle sende en melding i går kveld, bare for å si god natt. Ikke noe som er nødvendig for min del men litt koselig.Men nå når jeg ikke hører noe blir jeg jo litt smårar i kroppen. Jeg har prøvt å få tak i han på mobilen men får ikke svar. Dette er ikke likt min mann. Så nå sitter jeg her og får ikke sove, eg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Seminare varer til fredag så det kan bli to lange dager dette Huff bare noen tanker som måtte ut nå i de senere nattestimer. Får legge meg litt nedpå og kjenne etter på nurket i magen som sparker, det er jo en beroligende følelse.
*1+1=2 små* Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 *prøve å roe ned* Kanskje han har veeeldig mye å gjøre, seminarer pleier jo å gå litt i et.....håper han ringer/sender sms snart da, eller at du får tak i ham Bare prøv å ikke vær sint på han når han først ringer....men si med en vanlig stemme at du ble urolig og håper han kan prøve å unngå dette igjen! Lykke til, vet hvordan det er!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Har hjulpet på med litt søvn Er en tanke roligere nå. Vi skylder litt av dette på hormonene Men hvis han ikke ringer i løpet av formiddagen så må jeg prøve å nå ham gjennom jobben. Han sitter nemmelig på noen flybiletter jeg trenger, ikke bare bare dette... Hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå